וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייזרים או ביו-רובוטים? מה הסוד של השלדים שהתגלו בפרו?

28.3.2018 / 8:11

המומיות העתיקות שנמצאו נראות אנושיות לכל דבר ויש להן 23 זוגות כרומוזומים, אבל חוקרים מאמינים שהן עשויות בכלל להיות של חוצנים. מה הסיפור מאחורי היצורים בעלי שלוש האצבעות?

אתר רשמי

שלד דמוי אדם שהתגלה לאחרונה בפרו גרם לחוקרים לתהות האם יכול להיות שמדובר בכלל בשרידים של חייזר שמצא את דרכו לכדור הארץ? הסיבה, השלד אמנם מזכיר מאוד את מבנה גוף האדם, אבל טומן בחובו גם כמה הבדלים, העיקרי ביניהם - ל"מריה", השם שניתן לשלד על ידי קבוצת המחקר שמצאה אותו, יש רק שלוש אצבעות בכל יד ובכל רגל.

עוד בנושא
"תרבויות קדומות תיקשרו עם חייזרים" - כך טוענים חוקרים בעקבות ממצאים ארכיאולוגים
האם ולדימיר פוטין עומד להכריז שיש חייזרים על כדור הארץ?

שלד דמוי אדם פרו. צילום מסך
יכול להיות שזה חייזר?/צילום מסך

השרידים המסתוריים התגלו במדינה הדרום אמריקאית לצד מומיה של תינוק בן תשעה חודשים. הבדיקות שנעשו עליהם גילו כי מריה היא הומנואיד, כלומר דמוי אדם, מכיוון שכמונו גם לה יש 23 זוגות כרומוזומים, אבל מצד שני יש מספר דברים שמפרידים אותה ביולוגית מאתנו. פרופסור קוסטנטין קורוטקוב, ממכון המחקר האקדמאי הלאומי של רוסיה, סיפר כי ראה ארבע מומיות של גברים שנמצאו על ידי עמיתים שלו בפרו, שרידים מלפני 6,500 שנה.

"לכל אחת מהמומיות הללו שתי זרועות, שתי רגליים, ראש, זוג עיניים ופה", הסביר הפרופסור, "סריקות שנעשו על השלדים גילו שלרקמה שלהם יש טבע ביולוגי ועל פי ההרכב הכימי שלהם הם בני אדם. ה-DNA שלהם כולל 23 זוגות כרומוזומים, כמו שלנו. כל הארבעה הם גברים, לכולם יש כרומוזום Y. הכול מצביע על כך שהם אנושיים, אבל הם לא. המבנה האנטומי שלהם שונה".

עוד באותו נושא

זיוף או אמיתי? גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו

לכתבה המלאה
שלד דמוי אדם פרו. צילום מסך
למריה רק שלוש אצבעות בכל יד ורגל/צילום מסך
שלד דמוי אדם פרו. צילום מסך
עוד ארבע מומיות כמו מריה התגלו/צילום מסך

הקבוצה שמצאה את מריה חוקרת את הנושא כבר למעלה משנה. תומכי תיאוריות קונספירציה העלו את האפשרות שמדובר בחוצנים, ועושה רושם שפרופסור קרוטקוב מסכים: "יכול להיות שהם חוצנים או ביו-רובוטים. יכול להיות שמריה והתינוק מייצגים גזע מסוים שהשיג התקדמות משמעותית עוד הרבה לפנינו, אולי אלפי שנים לפנינו".

שלד דמוי אדם פרו. צילום מסך
השרידים הם מלפני 6,500 שנה/צילום מסך
שלד דמוי אדם פרו. צילום מסך
"על פי ההרכב הכימי שלהם הם בני אדם"/צילום מסך
שלד דמוי אדם פרו. צילום מסך
המחקר נמשך/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully