וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה טובה מוחמד ותמר: אלו השמות הנפוצים בישראל בתשע"ח

3.9.2018 / 15:15

תמר, אריאל, אביגיל, מרים ואיתן - אלו הם רק חלק מהשמות שנתנו הישראלים לילדיהם הטריים במהלך השנה החולפת על פי נתוני רשות האוכלוסין וההגירה. בתשע"ח נולדו 168,441 תינוקות, ו-61,181 נישאו. כל הפרטים

תינוק בחדר לידה. Sean Gallup, GettyImages
168,441 תינוקות בתשע"ח/GettyImages, Sean Gallup

כמדי שנה, רשות האוכלוסין וההגירה מפרסמת היום (שני) לקראת ראש השנה את נתוני השנה החולפת, בכל הקשור לילודה, עלייה, נישואים וגירושים, וכן תמותה. כבכל שנה, מסכמת הרשות גם את שמות הילדים והילדות שנולדו באותה שנה לכדי רשימה אחת, שבה ניתן לראות מהם השמות הנפוצים ביותר באותה השנה.

גם השנה בוצע מיון על פי המגזר הכללי והמגזר היהודי. מסיכום השמות שניתנו בשנה החולפת במגזר הכללי לבנים, השם הנפוץ בישראל כיום הוא מוחמד, זאת בדומה לאשתקד. השמות הנפוצים שבאים לאחר מכן בדירוג הם: יוסף, אריאל, עומר, אדם, דוד, דניאל, לביא, איתן ואורי. מסיכום המגזר היהודי בלבד עולה כי השם הנפוץ בישראל לבנים הוא אריאל, ולאחר מכן בדירוג: דוד, לביא, אורי, יוסף, איתן, נועם, דניאל, איתי ויהודה.

עוד בוואלה! NEWS:
צמודים למקרר: כמחצית מהישראלים סובלים מעודף משקל
ליברמן רומז: ישראל עשויה לתקוף מטרות איראניות גם בעיראק
נתניהו לדוטרטה: תודה שעמדתם לצד היהודים בשואה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנשי הרשות ביצעו מיון ושכלול דומה גם לשנות הבנות. כך, על פי המגזר הכללי, השם נפוץ ביותר לבנות בשנה החולפת הוא תמר, ואחר כך - אביגיל, מרים, שרה, אדל, יעל, נועה, שירה, נויה וליה. בסיווג המגזר היהודי השמות תמר ואביגיל מובילים, אולם אחר כך נמצאים בדירוג יעל, אדל, נועה, שרה, שירה, נויה, אסתר וטליה.

בשנה האחרונה נרשמו 168,441 תינוקות שנולדו בבתי החולים ברחבי הארץ, בעוד שמספר המתים עמד על 41,165. כמו כן במהלך השנה החולפת נרשמו 24,496 עולים חדשים שהחליטו להתחיל את חייהם בישראל. ברשות אף איגדו נתונים הנוגעים לחיי המשפחה: 61,181 בני אדם נישאו בשנה האחרונה, בעוד ש-24,868 מאסו בזוגיות והחליטו להתגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully