וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בדיון בביהמ"ש: שרה נתניהו חשודה בקבלת שוחד בתיק בזק

בדיון על הקפאת נכסי בני הזוג אלוביץ', אמר נציג המשטרה כי רעייתו של רה"מ חשודה בשוחד. ב"החדשות" נחשף כי גם הבן יאיר חשוד באותה עבירה. הפרקליטות: "התיק יועבר לידינו בעוד כחצי שנה". עורכי דינה של נתניהו: "מה חדש בחשד האבסורדי הזה?"

עריכה: איתי עמרם

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, חשודה בקבלת שוחד בתיק 4000 - כך הצהיר היום נציג המשטרה בדיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, ועסק בבקשת המשטרה בהארכת הקפאת נכסי בעלי בזק שאול אלוביץ' ורעייתו איריס. על פי הפרסום ב"הארץ" בנושא, נציג המשטרה בדיון, רב-פקד אורי קנר ציין כי ישנן ראיות לכך שבני הזוג נתניהו ובני הזוג אלוביץ' היו מודעים כולם למשמעות של צעדיהם. ב"החדשות" נחשף הערב כי גם הבן יאיר חשוד בשוחד.

החשד לשוחד נגד שרה נתניהו פורסם לראשונה על ידי תאגיד השידור "כאן", אולם היום הודתה המשטרה לראשונה כי זו העבירה המיוחסת לרעיית ראש הממשלה. "ישנם אנשים שלא נחקרו עדיין בתיק", הסביר קנר במהלך הדיון. הדברים בעניינה של נתניהו נאמרו בתשובה לשאלת הסניגורית של איריס אלוביץ', מיכל רוזן עוזר, אם הגברת נתניהו ידעה כי תמורת הסיקור האוהד יינתנו לבזק הטבות שלטוניות.

לקריאה נוספת:
נתניהו נחקר בפרשת בזק; גורם במשטרה: "לא הצליח להפריך את החשדות"
הערכה: סיכומים בתיק הצוללות עד החגים; רה"מ ייחקר שוב בתיק בזק
משפחת נתניהו ליועמ"ש: בדוק שוב חקירות ניצב ריטמן בענייננו

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו בביקור במטה האו"ם בניו יורק, מרץ 2018. רויטרס
"חשודה בשוחד בתיק 4000". שרה נתניהו/רויטרס

בנוסף, נציגת הפרקליטות, עו"ד ניצן וולקן, ציינה כי החקירה מתבצעת "במהירות, ביעילות ולשביעות רצוננו" ויועבר לפרקליטות בחצי השנה הקרובה. במסגרת הדיון שהתקיים היום ביקשה המשטרה להאריך את הקפאת נכסי בני הזוג אלוביץ' למשך חצי שנה נוספת, לצד רכוש נוסף. סנגורו של אלוביץ', עורך הדין ז'ק חן, אמר כי הבקשה לא מידתית.

פרקליטיה של שרה נתניהו מסרו בתגובה: "מה חדש ב'חשד' האבסורדי הזה? אז המשטרה אמרה. לא היו דברים מעולם".

בתגובה לפרסום ב"החדשות" מסרה משפחת נתניהו כי "גם על הכלבה קאיה מצאנו כתבה חיובית בוואלה. מזלה של קאיה שהלכה מהעולם לפני שהספיקו לצרף גם אותה למעגל החשודים בשוחד. אין גבול לאבסורד, ובכל מקרה, הסיקור לראש הממשלה נתניהו בוואלה היה ונשאר שלילי באופן קבוע".


לפני כשבועיים נחקר ראש הממשלה בפרשה, במשך ארבע שעות במעונו ברחוב בלפור שבירושלים. חוקרי המשטרה והרשות לניירות ערך הציגו לו עדויות וממצאים חדשים שנאספו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
חוקרים הגיעו למעון ראש הממשלה בירושלים לחקירה נוספת בתיק 4000. צילום מסך, מערכת וואלה!
החוקרים בדרכם למעון ראש הממשלה לפני כשבועיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטעמו של ראש הממשלה נמסר כי אחרי החקירה הוא "בטוח שתיק 4000 קרס סופית" וכי "הנתונים מוכיחים באופן חד משמעי שהסיקור על נתניהו בוואלה! NEWS בתקופת אלוביץ' נותר שלילי כפי שהיה כשוואלה! NEWS היה בבעלותו של עמוס שוקן, ולא השתנה כהוא זה כשנתניהו נהיה שר תקשורת".

עוד נמסר כי "לעומת זאת, דווקא שרי תקשורת אחרים, לאחר כניסתם לתפקיד, הם שזכו לזינוק אדיר בסיקור חיובי - לא רק בוואלה! NEWS אלא גם בכלי תקשורת מרכזיים בישראל. איש אינו טוען, ובצדק, שיש בכך איזשהו פסול. אבל דווקא אצל נתניהו שיפור כזה לא היה, ולכן גם מן הטעם הזה תיק 4000 מתפורר".

(עדכון ראשון 17:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully