וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: סיכומים בתיק הצוללות עד החגים; רה"מ ייחקר שוב בתיק בזק

22.7.2018 / 22:06

סיכומי תיק 3000 צפויים לעבור לפרקליטות עד חודש ספטמבר, כשבמרכזם חשד לעבירות מצד מפקד חיל הים לשעבר מרום, ראש המל"ל לשעבר בר יוסף ועורך דינו של נתניהו, דוד שמרון. גם חקירת תיק 4000 מתקרבת לסיום, והמשטרה תבקש לקבוע תשאול אחרון לרה"מ

צילום: לע"מ

המשטרה מסכמת את תיק הצוללות, וההערכה היא כי יועבר לפרקליטות עד החגים בספטמבר, כשבמרכזו חשד לעבירות מצד מפקד חיל הים לשעבר האלוף במילואים אליעזר (צ'ייני) מרום, ראש המל"ל לשעבר אביאל בר יוסף, ועורך דינו וקרוב משפחתו של בנימין נתניהו דוד שמרון. לגבי עוזרו המדיני המיוחד של ראש הממשלה, עו"ד יצחק מולכו, יש התלבטות אם בהתנהלותו חצה את הרף הפלילי.

החוקרים ביאל"כ, בפיקודו של תנ"צ אלי אסייג, פועלים מול הפרקליטות כך שהכוונה שהתיק יוגש בתיאום באופן כזה שלאחר שיוגש יהיה ניתן מלהימנע מלבצע השלמות חקירה נוספות. החוקרים גם סבורים כי הם בשלבי סיום של חקירת בזק, המתנהלת יחד עם הרשות לניירות ערך. ההערכה היא כי נדרש עוד תשאול אחד נוסף של נתניהו בטרם יתחילו בסיכומים, אך טרם נקבע מועד לחקירה הנוספת ויתכן שכבר בימים הקרובים תבקש המשטרה לקבוע מועד.

עוד בוואלה! NEWS:
צועד עם המאבטח, שולף סכין מהכיס ודוקר: תיעוד ניסיון רצח באילת
כליאת קטינים בבידוד ומעצרים מיותרים: דוח הסנגוריה הציבורית
אחזה בידו כדי שלא ימשיך לדקור: אישום נגד תוקף האחות מבאר יעקב

ראש הממשלה בנימין נתניהו באזכרה של יצחק רבין, 5 בנובמבר 2014. נועם מושקוביץ
צפוי תשאול אחרון בתיק בזק. נתניהו/נועם מושקוביץ

בחודש שעבר מסר נתניהו עדות בפרשת הצוללות, אך לא נחקר כחשוד במסגרתה. יום לאחר מכן תקף את יריביו הפוליטיים ואף דרש מהם בקולו להתנצל שהאשימו אותו במעורבות בה. בסרטון שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו קרא נתניהו ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, לשר הביטחון לשעבר משה יעלון, ולכלי התקשורת להתנצל על הדברים שייחסו לו.

"במשך חודשים ארוכים שמענו כל מיני סיפורי בדותות עליי, וכל מיני צילומים שרואים אותי עולה ויורד מצוללות, כביכול שהחלטתי החלטות כאן משיקולים זרים", אמר נתניהו. "אתמול התברר לחלוטין שהשיקולים שלי בעניין הצוללות וכלי השיט היו עניינים לחלוטין וכמו תמיד היו בעד ביטחון ישראל. עכשיו, הייתי מצפה לשמוע מכלי התקשורת ומפוליטיקאים כמו לפיד וכמו בוגי יעלון - שיתנצלו. הם לא עשו את זה עד עכשיו".

"איך אומרים?", תהה נתניהו, "האוויר יצא מהבלון הזה וסופו לצאת מכל שאר הבלונים האחרים. האם הם יתנצלו? ספק, אבל אפשר לקוות".

(עדכון ראשון 18:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully