וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד בן 9 בארה"ב התאבד בשל הערות הומופוביות מצד חבריו ללימודים

ג'אמל מיילס התחיל את כיתה ה' בבית ספר בדנבר והחליט לספר לכולם על כך שהוא הומו. אחרי ארבעה ימים של עלבונות מצד תלמידים, שקראו לו להרוג את עצמו, הוא שם קץ לחייו בביתו. "אני עצובה שהוא לא פנה אליי", אמרה אמו

ילד מהעיר דנבר, קולורדו, ארה"ב, ששם קץ לחייו אחרי שחבריו ללימודים התנכלו לו כי הוא היה הומו. אתר רשמי
"הוא היה כל כך מפוחד". ג'אמל מיילס/אתר רשמי

ילד בן תשע בארצות הברית שם קץ לחייו אחרי שספג הערות הומופוביות בבית ספר במשך ארבעה ימים רצופים. הילד, ג'אמל מיילס, מדנבר, קולורדו, סיפר לאמו במהלך הקיץ האחרון שהוא הומו. אמו, ליה פירס, סיפרה לרשת KDVR-TV המקומית כי בנה, תלמיד כיתה ה', רצה ללכת לבית הספר ולספר לחבריו ללימודים על כך שהוא הומו, מאחר שהוא היה גאה בכך.

"הבן שלי אמר לבת הבכורה שלי שהילדים בבית הספר אמרו לו להרוג את עצמו", סיפרה. "אני פשוט עצובה שהוא לא פנה אליי. אני כל כך מזועזעת שהוא חשב שזאת האפשרות שלו". לדבריה, כשסיפר לה שהוא הומו, הוא היה "כל כך מפוחד", אבל היא הבטיחה לו שהיא עדיין אוהבת אותו. היא אמרה כי היא מקווה שהמוות של בנה, שלושה ימים אחרי תחילת שנת הלימודים, תעלה את המודעות להשלכות הבריונות.

עוד ידיעות מהעולם
דיווח: מכתב תקיף מצפון קוריאה גרם לטראמפ לבטל את ביקור פומפאו
נחטפה ועונתה במשך חודשיים: אונס קבוצתי של בת 17 מסעיר את מרוקו

המורים ישוחחו עם ההורים

רשות בתי הספר הציבוריים של דנבר מסרה כי התלמידים יוכלו לקבל יעוץ וכי משפחות התלמידים קיבלו מכתבים על השירותים הנוספים המוצעים להם. במכתב תואר מותו של ג'אמל כ"אובדן לא צפוי של קהילת בית הספר שלנו" ולהורים ניתנו סימנים שבאמצעותם הם יוכלו לזהות לחץ אצל ילדיהם.

"מטרתנו היא לעזור לכם בהפצת החדשות האלו עם ילדיכם בדרך ההולמת ביותר, עם כל התמיכה הנדרשת, כך שהרגישו חופשי לפנות אלינו על הדרך שבה אתם רוצים לעשות זאת", נכתב. המורים בבית הספר יצרו מרחב שבו התלמידים יוכלו לשוחח על רגשותיהם בעקבות הטרגדיה, וישוחחו באופן פרטי עם הורי תלמידי כיתה ה' ו-ו'.

(עדכון ראשון 09:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully