וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובת צפייה: קוסם משכנע אדם שהוא בלתי נראה - והתגובה שלו קורעת מצחוק

1.9.2018 / 0:03

הקוסם ג'סטין וילימן שכנע מתנדב בקהל שהוא בלתי נראה - כשכולם למעשה עדיין רואים אותו. אחרי שהמתנדב הצליח להירגע, הוא החליט לנצל את יתרונות היעלמותו ולהשתעשע קצת עם הקהל

Magic for Humans - Netflix

הקוסם ג'סטין וילמן החליט לשנות את טריק ההיעלמות הנודע - ובפעם הראשונה להפוך את הקהל שלו לחלק מהתרמית הגדולה שהוא מתכנן לקורבנו. הוא התריע מראש בפני המוזמנים שתפקידם יהיה לעזור לו לשכנע את המתנדב שיבחר שהוא הפך לבלתי נראה - למרות שכולם למעשה עדיין יכולים לראות אותו. באופן מפתיע, זה עבד לו - והמתנדב לגמרי נפל במלכודת.

הטריק המדהים הזה שודר במסגרת תכניתו החדשה של ג'סטין בנטפליקס, "על קסמים ואנשים" (ובאנגלית: Magic for Humans), בה הקוסם מפתיע עוברי אורח ברחוב בטריקים מורכבים ומשעשעים למדי. לפרק הרביעי בעונה, "לראות כדי להאמין", ג'סטין גייס אנשים דרך לוח המודעות המקוון קרייגסליסט ושיתף אותם במשימה הנבזית שלו. הוא הסביר להם שלא משנה מה המתנדב "הבלתי נראה" שלו יעשה, על הקהל להעמיד פנים שהם לא רואים אותו.

קוסם גורם לאדם להאמין שהוא בלתי נראה. אתר רשמי
הקוסם שכנע את המתנדב שלו שהוא בלתי נראה/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

איך הוא עשה את זה? צפו בקוסם שניסר את בתו התינוקת לשני חלקים

לכתבה המלאה

הקוסם הציג בתחילה כמה טריקים פשוטים ל"קהל" בפארק הציבורי בעוד הם ממתינים שאדם אקראי יחלוף באזור ויצטרף לחגיגה. מהר מאוד הגיע למקום בחור בשם ג'ונתן והתכנית יצאה לדרך. הדבר הראשון שעשה ג'סטין הוא לשכנע את המתנדב העתידי שלו שהוא יודע להפוך דברים לבלתי נראים, שכשיגיע תורו הוא גם יאמין לזה. הקוסם הופך מים לבלתי נראים בטריק די פשוט וכבר מצליח להרשים את ג'ונתן. בשלב הבא ג'סטין מזמין את ג'ונתן ומתנדב נוסף בשם מייק לבמה, משיב את שניהם על הכיסאות ומעלים משם את מייק, שחמק משם בלי שג'ונתן (או אנחנו) שמנו לב. בשלב הזה ג'ונתן כבר לחלוטין מאמין שהוא עומד להפוך לבלתי נראה ונכנס לפאניקה.

הפרצוף של ג'ונתן כשהוא מבין שגם הוא עומד להפוך לבלתי נראה. צילום מסך
הפרצוף של ג'ונתן כשהוא מבין שגם הוא עומד להפוך לבלתי נראה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully