וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות: אמן האשליות האופטיות הזה יעשה לכם סחרחורת

2.6.2017 / 7:35

קווין פרי, נער אמריקאי שכבר הפך לכוכב רשת, התפרסם בזכות שלל סרטונים קצרים בהם הוא מבצע פעלולים שהעין האנושית מתקשה לתפוס. "רציתי להיות קוסם, וזה הדבר הכי קרוב שיש"

@kevinbparry

קווין פרי, אמריקאי צעיר מפורטלנד, אורגון, פיתח מומחיות בלעשות לכם סחרחורת. יוצר הרשת כבר הפך לתופעה של ממש: מיליונים עוקבים אחרי חשבון האינסטגרם שלו, וממתינים בשקיקה לסרטונים הקצרים שהוא מעלה, בהם הוא מציג שלל אשליות אופטיות מיוחדות ושלל קסמים.

הפופולריות של הסרטונים שלו - בהם הוא מציג פעלולים שהעין מתקשה לתפוס - ביערות, ברחובות או סתם בביתו הפרטי - הביאו אותו כבר לכמה וכמה תוכניות טלוויזיה מקומיות, אבל לב העשייה שלו נותר באינסטגרם.

מיטב הפעלולים של פרי

"כל סרטון קצרצר כזה דורש כמה שעות של הכנה והיערכות", הוא מספר על תהליך יצירת הסרטונים. "התחלתי את זה בתור תחביב באינסטגרם ולפתע ראיתי שיש לי עוד ועוד עוקבים ועוד ועוד לייקים. פתאום אנשים מחוץ לארצות הברית החלו להתעניין בדברים שלי, אז החלטתי להשקיע בזה את מרוב מרצי וזמני. כמה שקשה להכין את הסרטונים האלה, התמורה שאני מקבל עבורם גדולה פי אלף. הרבה אנשים אוהבים את העבודה שלי".

פרי מתכנן למנף את ההצלחה שלו באינסטגרם כדי ליצור מופע קוסמות משלו בעתיד הקרוב. "תמיד רציתי להיות סוג של קוסם. אני חושב שזה הכי קרוב שאגיע להיות קוסם", סיפר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully