וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הוא עשה את זה? צפו בקוסם שניסר את בתו התינוקת לשני חלקים

28.2.2018 / 10:06

הקוסם ג'סטין פלום העלה את הטריק המטורף הזה בפייסבוק וזכה לכמעט מיליון לייקים ו-150 מיליון צפיות. בתחילה התינוקת החמודה מנמנמת בשלווה על השולחן, את ההמשך תצטרכו לראות בעצמכם

Justin Flom

הקוסם האמריקאי ג'סטין פלום הצליח "לשבור את האינטרנט" לאחר ששיתף סרטון בה הוא מנסר את בתו התינוקת לשני חלקים. כן, הבנתם נכון, דבר כזה באמת לא רואים בכל יום. הקסם שלו זכה לכמעט 150 מיליון צפיות, 900 אלף לייקים ולמעלה מחצי מיליון שיתופים, ואנשים בכל רחבי העולם נותרו המומים.

בתחילת הסרטון, הייבן החמודה נחה לה בשלווה על שולחן קפה. "היא עדיין ישנה", אומר ג'סטין, ואז לוקח שני ספרי ילדים ופשוט מניח אותם "דרך" הבטן של ביתו. את הדבר הבא שוקרה כבר באמת קשה למוח לתפוס: הוא מזיז את אחד הספרים, ויחד איתו זזות גם רגליה של הייבן. בשלב הזה היא מתעוררת, ונראה כי היא בכלל לא מוטרדת מכך שהיא חצויה לשניים.

עוד בנושא

אל תנסו את זה בבית: קוסם שיפד את ידה של מנחה בשידור חי
הקוסם שגורם לנשים לצרוח חושף את הסודות שלו

איך הוא עושה את זה?

אז מה הטריק? מרבית האנשים משערים כי שולחן הקפה העבה מכיל חלל ריק, בו רגליה האמיתיות של הייבן נמצאות במהלך הטריק. "החצי התחתון של התינוקת נמצא בתוך השולחן", הגיב אחד הגולשים. "הוא מסגיר את זה כשהמצלמה מראה את החלק התחתון של השולחן ואפשר לראות סדק באמצע", כתב אחד אחר, "הוא כנראה לא יוכל לעשות את זה במופע. עוזר יודע בדיוק מתי לזוז, עם תינוקת יכול להיות שלוקח זמן לעשות את זה כמו שצריך. בכל זאת, קסם נהדר".

לצד הצלחת הסרטון, ג'סטין נאלץ להתמודד גם עם אנשים שפחות נהנו מהשימוש בתינוקת. כמובן שהוא הודיע כי אף תינוק לא נפגע במהלך הצילומים, אך חלק מהאנשים בכל זאת כעסו. "אני לא מאמין שאנשים עושים דברים כאלה לתינוקות רק כדי להיות ויראליים", כתב גולש, "זו התעללות בילדים".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

קסם נוסף בהשתתפות הילדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully