וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: מאז מלחמת לבנון צה"ל לא הצליח לרומם את רוח החיילים

מזכ"ל חיזבאללה תקף את ישראל בנאום שהוקרן סמוך לגבול עם סוריה ואמר כי "המשבר האמיתי בצבא הישראלי טמון במרכיב האנושי". לדבריו, "צה"ל לא מצליח למשוך צעירים ליחידות הקרביות"

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר היום (ראשון) כי "צה"ל לא הצליח לצאת מהתבוסה" אחרי מלחמת לבנון השנייה. בנאום שהוקרן בעיר אל-הרמל שבבקעת הלבנון, סמוך לגבול עם סוריה, הוסיף נסראללה: "למרות שצבא ישראל פיתח וחידש הרבה מיכולותיו, ואנחנו יודעים על כך ועוקבים אחריהן, מאז התבוסה בשנת 2006 הוא לא מצליח לרומם את רוח החיילים הישראלים ואת המורל שלהם".

נסראללה טען כי "המשבר האמיתי בצבא הישראלי טמון במרכיב האנושי ובחוסר היכולת למשוך צעירים ליחידות הקרביות". לדבריו, "בשנים האחרונות פנו 85 אלף חיילים לקציני בריאות נפש".

עוד בוואלה! NEWS:
כשהתיירות והחקלאות ייעלמו: תרחיש האימים של ישראל המתייבשת
בצל המשבר הכלכלי: הפרלמנט באיראן הדיח את שר הכלכלה
הרב הראשי נגד חולדאי: "אכל כלב - והלב שלו נהיה מטומטם"

חסן סראללה נואם באירוע לציון 12 למלחמת לבנון השנייה. רויטרס
נסראללה/רויטרס

בשבוע שעבר, באירוע לציון 12 שנה למלחמת לבנון השנייה, אמר נסראללה כי "תנועת ההתנגדות בלבנון היום - על נשקיה, הציוד שלה, יכולותיה, חבריה, מומחיותה ונסיונה, וגם אמונתה, נחישותה, האומץ והרצון שלה - חזקה יותר מכפי שאי פעם הייתה מאז החלה לפעול באזור", אמר נסראללה, וטען כי "חיזבאללה היום חזק יותר מצה"ל". בנאומו דיבר נסראללה גם על העימות של ישראל מול חמאס ורצועת עזה, ואמר כי ישראל אינה יודעת מה לעשות מול עזה, "אשר אימצה את המשוואה של הפגזה תענה בהפגזה".

מנהיג חיזבאללה ציין כי הארגון חזק מתמיד וצפוי לחגוג "בקרוב מאוד" ניצחון בסוריה - שם הוא נלחם לצד צבאו של אסד. באירוע, שנערך ברובע דאחייה הנחשב למעוז של חיזבאללה בביירות, המשיך נסראללה ואמר כי "מלחמת 2006 הייתה תוכנית אמריקנית לשלוט באזור, וכאשר נכשלה המלחמה הזו נכשלה גם התוכנית. התוכנית האמריקנית נכשלה גם כאשר ניצחנו בעזה וכאשר סוריה ואירן עמדו איתנות. ישראל היום בונה את עצמה מחדש בצל התבוסה ב-2006". הוא גם האשים כי ישראל תמכה בכוחות המורדים בסוריה מתוך תקווה לקריסת המשטר - מה שיוביל למתן לגיטימציה לסיפוח רמת הגולן על ידי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully