וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ברורה הסיבה": המשטרה עצרה - ובית המשפט שחרר

גבר שנעצר בחשד תקיפת שוטר בירושלים שוחרר לאחר שבית המשפט קבע כי לא נמצאה הצדקה למעצרו. לפי גורמי המשטרה, החשוד הובא למעצר לאחר שסרב לבקשת המשטרה לעצור את רכבו בצד, והדגים "התנהגות פרועה". עורך דינו של החשוד: "יש לעצור את השוטר שהתעלל במרשי"

החשוד בתקיפה מובא למעצר על ידי שוטר בירושלים 24 באוגוסט 2018. מערכת וואלה! NEWS
החשוד נלקח למעצר על ידי המשטרה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

בית משפט השלום בירושלים שחרר אתמול (שישי) ממעצר חשוד בתקיפת שוטרים ומתח ביקורת על המשטרה. "לא ברורה לי עילת המעצר", כתבה השופטת ג'ויה סקפה שפירא והוסיפה כי נראה שלא היה צורך בשימוש בגז מדמיע. המשטרה ביקשה לתת לחשוד מעצר בית, אך השופטת קבעה כי לא נמצאה לכך הצדקה.

החשוד בתקיפה התבקש לעצור לאחר שנהג אתמול ברכב בשכונת רמות בעיר עם אשתו וילדיו שלא היו חוגרים, אולם הוא סירב וניסה להתחמק עד שנעצר. לדברי נציג המשטרה בדיון בבית המשפט, הנהג סירב לתת את פרטיו, והדגים "התנהגות פרועה תוך שהוא לא מאפשר לשוטר לבצע את עבדותו". עוד הוסיף נציג המשטרה כי בעקבות זאת נחבל השוטר והחליט לעצור את החשוד, אך הוא המשיך להתפרע תוך תקיפת שוטר", עד שלבסוף נעצר. במהלך המעצר נעשה נגדו שימוש בכוח, וכן גם הותז לעברו גז מדמיע.

עוד כתבות שפורסמו בוואלה! NEWS:
"רק כי אנחנו ערבים": שלושה צעירים הותקפו באלימות בקריית חיים
ממשל טראמפ יקצץ יותר מ-200 מיליון דולר בסיוע לפלסטינים
גשר אחד רחוק מדי: הפחד הגדול שנוסע על נתיבי איילון

החשוד בתקיפה מובא למעצר על ידי שוטר בירושלים 24 באוגוסט 2018. מערכת וואלה! NEWS
השופטת קבעה כי לא נראה שהנעצר נקט באלימות. החשוד והשוטר, אמש/מערכת וואלה! NEWS

עורך דינו של החשוד, איתמר בן גביר, הציג לבית המשפט סרטון בו מתועד האירוע וטען כי יש לעצור את השוטר. בהתבסס על התיעוד, קבעו בבית המשפט כי נראה שהוא התנגד למעצר, אולם "על פני הדברים, לא נראה כי הוא נוקט באלימות כלפי השוטר".

עו"ד בן גביר הוסיף בעקבות ההחלטה כי "עולם הפוך ראינו. במדינה מתוקנת מי שהיה צריך להיות מובא היום לבית המשפט הוא השוטר שהתעלל בצעיר החרדי לעיני רעייתו וילדיו הקטנים שעד עכשיו ממררים בבכי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully