וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף העצוב של "טרזן" האוסטרלי שחי 60 שנה לבדו בג'ונגל

27.8.2018 / 10:02

אחרי עשורים של אכילת קרוקודילים, בהן הפך לאגדה מקומית, נפטר מי שכונה "טרזן" וכמעט וייצג את אוסטרליה במשחקים האולימפיים ב-1956. הוא היה נוהג להופיע על כבישים ראשיים במפתיע ולהפחיד את הנהגים

האיש שעזב הכול לפני 29 שנים כדי לחיות בעירום על אי בודד הוכרח לחזור לציווליזציה/רויטרס

בסרטון - האיש שעזב הכול לפני 29 שנים כדי לחיות בעירום על אי בודד הוכרח לחזור לציווליזציה

מיכאל פומנקו, אזרח רוסי שברח לאוסטרליה בסוף שנות ה-30, נפטר בשבוע שעבר אחרי שב-60 השנים האחרונות חי ביערות האוסטרלים. פומנקו היה סוג של אגדה בצפון אוסטרליה, כשהוא מכנה את עצמו "אודיסאוס", בעוד שהמקומיים העניקו לו את הכינוי ההולם יותר "טרזן".

על פי האגדה, פומנקו הוא בנם של הנסיכה אליזבת' מצ'בלי והאתלט שזכה בלא מעט הישגים דניאל פומנקו, למרות שאין לזה שום הוכחות. הוא נולד בגאורגיה, שהייתה תחת שליטה סובייטית, וברח ליפן בסוף שנות ה-30, אלא שאחרי הפלישה היפנית לסין הוא הגיע לסידני.

ביחד עם משפחתו הוא נודע כאתלט מוכשר בעצמו והיה מועמד לייצג את אוסטרליה בקרב 7 במשחקים האולימפיים במלבורן 1956, אלא שלפני המבחנים האוסטרלים הוא ברח לג'ונגל של קווינסלנד. שלוש שנים לאחר מכן הוא נמצא במצב של חצי רעב, עם פצעים של מאבקים מול קרוקודילים. כשהוא לבוש רק בפיסות עור, המשטרה עצרה אותו ב-1964 והכריזה על האדם שנצפה ביערות ומגיח מדי פעם לכבישים כמשוגע ולהפחיד את האנשים. הוא סבל ממספר התפרצויות פסיכוטיות לפני ששוחרר, וברח שוב לחיים לצד האברוג'ינים.


עוד ב"אסור לפספס":
אליפות העולם בסטירות היא התחרות הכי אלימה שראינו
גוגל מפות חשף "בסיס צבאי" של חייזרים בלב מדבר בסין?
ככה זה נראה שהפורץ לא יודע שיש אנשים בתוך הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully