וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מפות חשף "בסיס צבאי" מוזר בלב מדבר בסין - ולאף אחד אין מושג מהו

23.8.2018 / 9:16

המבנה המעוגל שנחשף בגוגל מפות כולל מה שנראה כמו שלושה מטוסים באזור שומם במדבר גובי שבצפון סין - וחובבי הקונספירציות כבר מעלים השערות מה מקורם ומדוע נחתו שם והעניקו לו את השם "אזור 51 הסיני"

YOUTUBE/THIRDPHASEOFMOON

האם זה "אזור 51" של סין? חובבי הקונספירציות חוגגים על התגלית החדשה של זוג האחים בלייק וברט קוזינסה שנחשפו דרך "גוגל מפות" למעין אזור נחיתה מעגלי מוזר הממוקם באמצע שום מקום בצפון סין, בין קטמנדו שבנפאל למונגוליה. השניים, שמנהלים ערוץ יוטיוב המלא בתיאוריות קונספירציה על עב"מים וסודות ממשלתיים, מאמינים שמדובר בבסיס צבאי סודי, ככל הנראה תת קרקעי, הדומה לזה מאזור 51 שבנדה, שהתפרסם לאחר תקרית רוזוול המפורסמת, בה לכאורה נגנבו והוסתרו גופות של חוצנים ופריטים אחרים שמקורם בטכנולוגיה חוצנית.

גם אם אינכם מאמינים בזה, התצפית האחרונה ללא ספק מעלה שאלות חשובות. בתמונות ניתן לראות לפחות שלושה מטוסים וכמה מבנים, ככל הנראה מגדלי שליטה ורדיו, בסדרה של מעגלים קונצנטריים. את המעגלים חוצים קווים שיכולים להיות מסלולי המראה ונחיתה. האחים לא ממהרים לקפוץ למסקנות: "משהו מוזר קורה כאן באסיה. זה נראה כמו הסטונהנג' ממבט אווירי. אני לא יודע להסביר מה זה, זה לא נראה הגיוני", אמר אחד האחים, "אני רואה שלושה מטוסים בתוך מבנה מעגלי של סלעים ובניינים. אני לא לגמרי בטוח מה זה... האם הממשלה הסינית יודעת מה קורה שם?".

אזור 51 הסיני במדבר גובי. YOUTUBE/THIRDPHASEOFMOON, אתר רשמי
אזור 51 הסיני? תיעוד מטריד מלב מדבר/אתר רשמי, YOUTUBE/THIRDPHASEOFMOON

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

בטוחים שראיתם חללית של חייזרים? ככה תוכלו לדעת האם צדקתם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully