וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נפתרה תעלומת הטיסה המפורסמת ביותר שנעלמה במשולש ברמודה?

7.8.2018 / 9:07

טיסה 19 היא אחת הפרשות המסתוריות בתולדות התעופה. מעולם לא נעלמה קבוצת מטוסים שלמה, בטיסה אחת ובלא להותיר עקבות - כולל המטוס שנשלח לחלצם . כעת עולה תיאוריה שמסבירה את היעלמותם של 27 אנשי הצוות

-The first group of aircraft to go missing over Bermuda Triangle BBC

משולש ברמודה ממוקם באוקיינוס האטלנטי בין פורטו ריקו לפלורידה ובדרך כלל רק כלי שייט גדולים מגיעים לאיזור הזה. הוא גם ידוע בתור "משולש השטן" אחרי שנקשר עם לא מעט תאונות בלתי צפויות ובלתי מוסברות לאורך השנים. במשך שנים היה האזור מקור לתיאוריות וקונספירציות, בעקבות היעלמויות מסתוריות של מטוסים וספינות באזור.

אחת המפורסמות שבהן היתה טיסה 19, טיסת אימון שבמהלכה נעלמו חמישה מטוסים אמריקאים בדצמבר 1945.


עוד בנושא
נחשפה הסיבה להיעלמויות במשולש ברמודה והיא הרבה יותר פשוטה משחשבתם
מה קורה פה? אי מסתורי ומסוכן הופיע במשולש ברמודה

מה באמת קרה שם?

הקבוצה, שכללה חמישה מטוסים, איבדה את דרכה באופן פתאומי כשעה וחצי לאחר תחילת הטיסה. לאחר כמה שעות, בהן ניסה מגדל הפיקוח לסייע לה ללא הצלחה, התקבל ממנה השידור האחרון והקשר איתה אבד. האסון התעצם כאשר מטוס הצלה, שנשלח לחפש את הטיסה האבודה, אבד אף הוא. גורלם של 14 אנשי הצוות של הטיסה ו-13 אנשי הצוות של מטוס ההצלה לא נודע עד היום. חקירה רשמית של הצי קבעה שאנשי צוות הטיסה נאלצו לבצע נחיתת התרסקות במים סוערים, לאחר שאזל הדלק במטוסיהם, ואילו מטוס ההצלה התפוצץ באוויר עקב תקלה טכנית.

במהלך השנים הועלו מספר תאוריות קשר חלופיות להיעלמות המטוסים. מרבית התאוריות מתמקדות במשולש ברמודה, אזור שנפוצו עליו שמועות כי קיים בו, כביכול, כוח מסתורי הגורם להיעלמותם של כלי שיט ושל כלי טיס העוברים בו.

עוד באותו נושא

"פצצות אוויר"? האמת מאחורי פתרון תעלומת משולש ברמודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully