וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון רצח: גבר בן 70 הצית את שכנתו והתאבד בטירת כרמל

23.8.2018 / 9:08

תושב טירת כרמל בן 70 הצית את שכנתו, ככל הנראה על רקע סכסוך בין שכנים, ולאחר מכן שם קץ לחייו. האישה נפצעה באורח בינוני. מתחקור ראשוני עולה כי הגבר ארב לשכנתו, שפך עליה בנזין והצית אותה. השכנים: "מדובר בסכסוך של עשרות שנים"

צילום: יואב איתיאל ונתנאל אייזיק, דוברות רמב"ם, עריכה: טל רזניק

תושב טירת הכרמל בן 70, שפך חומר דליק על שכנתו הבוקר (חמישי) ולאחר מכן שם קץ לחייו. האישה, בת 64 נפצעה באורח בינוני. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו את הגבר תלוי ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו. האישה פונתה לבית חולים רמב"ם עם כוויות בפלג גופה העליון.

מחקירה של רשות הכבאות עולה כי הגבר, דוד פרץ, ארב הבוקר לשכנתו, שפך עליה בנזין והצית אותה. לאחר מכן נמלט מהדירה. ראש העיר אריה טל אמר לוואלה !NEWS כי הסכסוך בין הגבר לבין השכנה היה מוכר לאגף הרווחה בעיר, וכי מה שאפיין אותו היה שהם אחר כך היו משלימים וכך חוזר חלילה.

עוד כתבות בוואלה! NEWS
גשר אחד רחוק מדי: כץ רשם הישג עם החרדים אך לא חמק מהביקורת של נתניהו
קרשים, אבנים וניסיונות דריסה: פצועים בקטטה בגליל התחתון
ראש העיר המכהן או סגניתו? המרוץ לעיריית הרצליה מתחמם

זירת אירוע התאבדות וניסיון הרצח בטירת כרמל. יואב איתיאל, מערכת וואלה
זירת האירוע בטירת כרמל/מערכת וואלה, יואב איתיאל

שכנים בבניין סמוך סיפרו לוואלה!NEWS כי בין הגבר לשכנתו היה קיים סכסוך ממושך על רקע מצבי רוחו של הגבר בתום לילות של הפסדי הימורים וכי לא פעם עלו צעקות ביניהם בבניין.

"מדובר בסכסוך של עשרות שנים. על כל דבר קטן השכנה הציקה לו", סיפר אחד השכנים. "ראיתי הבוקר את העשן, ודרך החלון ראיתי את הגבר שהיה דווקא רגוע. מיד לאחר מכן הוא נכנס פנימה. הוא עוד היה חי כשהגיעו שוטרים אך כשהם פרצו את הדירה הוא כבר היה מת".

ליאת ברמי, שכנה נוספת סיפרה על המראות לוואלה! NEWS "בבוקר הרחתי עשן, הוצאתי את הראש מהחלון וראיתי את האישה יושבת בכניסה על הדשא. כל החלק העליון שלה היה שרוף. היא צעקה שוב ושוב שיזמינו לה אמבולס בעוד בעלה היה לידה עם צינור מים והוא מי שכנראה כיבה אותה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן 70 מטירת כרמל חשוד שהצית את דירת שכנתו והתאבד. יואב איתיאל, מערכת וואלה
הדירה השרופה בטירת כרמל, הבוקר/מערכת וואלה, יואב איתיאל
  • עוד באותו נושא:
  • טירת כרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully