וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכת רה"מ על עבודות הגשר באיילון: סגירה באמצע השבוע אינה סבירה

22.8.2018 / 20:45

גורמים בלשכת נתניהו התייחסו למשבר שהתעורר בשל מחאת המפלגות החרדיות והודעת שר התחבורה כץ על הקפאת העבודות להקמת "גשר יהודית". לדברי כץ העבודות יידחו בחצי שנה: "לא אתן לחסום את נתיבי איילון למאות אלפי נהגים בגלל הצבת הגשר להולכי רגל"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו הערב (רביעי) כי "לא סביר שיעצרו את נתיבי איילון באמצע השבוע", לצורך עבודות הקמת "גשר יהודית". זאת, בעקבות הודעתו הבוקר של שר התחבורה ישראל כץ כי הורה לעצור את העבודות שהיו מיועדות להתקיים על פני שישה סופי שבוע לסירוגין החל מהשבת הבאה - בשל מחאת המפלגות החרדיות.

בריאיון ל"חברת החדשות" אמר כץ כי העבודות יידחו בחצי שנה וכי "לא יאפשר לחסום את נתיבי איילון למאות אלפי נהגים, לא באמצע השבוע ולא בסופי שבוע בגלל הצבת הגשר להולכי רגל". לדבריו, הוא הנחה את החברה לבחון חלופות להקמת הגשר שיתבצעו בשעות הלילה.

בחברת "נתיבי איילון" מסרו בתגובה לדבריו של כץ כי הם "פועלים בהתאם להנחיות משרד התחבורה". בחברה ציינו עוד כי יבחנו חלופות לעבודות בשבת.

לקריאה נוספת:
גורמים במשטרה: "הקמת גשר יהודית באמצע השבוע - סכנה"
לחץ החרדים עבד: השר כץ הורה להקפיא את העבודות על גשר יהודית בשבת

פרוייקט בניית גשר יהודית מעל נתיבי איילון. חן אדריכלים., מערכת וואלה! NEWS
"גשר יהודית" מעל נתיבי איילון/מערכת וואלה! NEWS, חן אדריכלים.

גורמים במשטרה הזהירו מוקדם יותר כי הנפת קורות הפלדה שירכיבו את הגשר - המיועד להולכי רגל ורוכבי אופניים - מחייבת לסגור הרמטית את התנועה בנתיבי איילון במהלך העבודות. "עם כל הכבוד למאמצים לכבד את רגשות החרדים יש כאן גם ציבור גדול שנפגע פגיעה קשה ביותר", הוסיפו הגורמים.

בהודעת חברת "נתיבי איילון" אתמול על עצם סגירת הכביש המתוכננת לסוף השבוע הבא - שנועדה להימשך 24 שעות החל מ-18:00 ביום שישי וערב למוצאי שבת - נמסר כי העבודות קיבלו את אישור משרד הרווחה והמשטרה מראש. במשטרה מסרו היום כי יערכו מבחינה תעבורתית "לכל תרחיש" בהתאם להחלטת החברה על ביצוע העבודות. במשרד הרווחה מסרו כי משרד התחבורה הגיש בקשה לאשר את העבודות במהלך השבת, אולם הבוקר ביקש למשוך אותה ולבחון מחדש את הנושא.

(עדכון ראשון: 20:05)

עוד באותו נושא

בשבוע הבא: איילון צפון ייחסם למשך יממה בשישי בשל הקמת גשר

לכתבה המלאה
בנימין נתניהו וישראל כץ בחנוכת מסילת רכבת השרון ברעננה. עמוס בן גרשום, לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
כץ ונתניהו/מערכת וואלה! NEWS, עמוס בן גרשום, לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully