וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב מאבד שליטה - ומסתחרר במהירות לנתיב הנגדי | צפו בתיעוד

22.8.2018 / 11:03

שני גברים נפצעו בתאונה בצומת באר גנים סמוך לאשקלון, במהלכה מכונית סטתה מנתיבה ופגעה בעוצמה ברכב שנסע מולה. בתיעוד התאונה נראה נהג הרכב מאבד שליטה. בנתיבי ישראל מזהירים: "הגורם האנושי מהווה 98% מתאונות הדרכים. זו דוגמה חיה לכך"

צילום: נתיבי ישראל

בן 23 ובן 40 נפצעו קשה בתאונת דרכים שאירעה אתמול (שלישי) סמוך לבאר גנים. שני כלי הרכב נסעו זה מול זה על כביש 4 כשלפתע סטה אחד הרכבים מנתיבו לעבר הצד השני ופגע ברכב השני. צוות רפואי של מגן דוד אדום העניק טיפול ראשוני לפצועים ופינה אותם לבית חולים ברזילי באשקלון.

"כשהגענו למקום הבחנו בתאונה קשה בין שני כלי רכב שבכל אחד מהם היה רק הנהג", סיפרו יוסי קיטרו ושירלי אקרמן, פארמדיקים במד"א שטיפול בפצועים. "מחוץ לאחד הרכבים שכב גבר בהכרה מלאה עם פציעה בגפיים וברכב השני נלכד צעיר כבן 23 כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. יחד עם שירותי הכבאות חילצנו את הפצועים, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ולאחר מכן פינינו אותם להמשך קבלת טיפול".

עוד בוואלה! NEWS
טראמפ: "ישראל תצטרך לשלם מחיר גבוה יותר בתהליך השלום"
פרסום ראשון: מחאת החרדים נגד עבודות בניית הגשר בתל אביב
פרקליטו לשעבר של טראמפ הגיע להסדר טיעון: שילמתי לנשים בהוראתו

תאונה בכביש 4, 20 באוגוסט, 2018. צילום: בן טטרו תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בכביש 4/מד"א, צילום: בן טטרו תיעוד מבצעי מד"א

"מקרה זה הינו דוגמה חיה כי היסח דעת רגעי עשוי לגרום לאירוע קטלני", אמר שמשון חנוך, מנהל האזור בחטיבת תפעול ואחזקה של "נתיבי ישראל". "אנו בונים ומתחזקים תשתיות דרכים ברמות הגבוהות בעולם אך לגורם האנושי, המהווה 98% מתאונות הדרכים, אין תחליף וחובת כל אחת ואחד לזכור זאת בכל רגע בו אוחזים את ההגה".

עוד קרא חנוך לנוהגים: "קחו אחריות ואל תפנו אצבע מאשימה. זכרו כי מדובר בחיים שלכם והסובבים אתכם. רגע קטן של התעסקות שאינה בנהיגה עשוי לגבות הרס משפחות לעד", והוסיף כי ציבור הנוהגים יכול לעזור בדיווח על מפגעי דרך, בשיחה למרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל בטלפון 2120*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully