וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'רמי קורבין אירח בפרלמנט פעילי אסלאם קיצוני בולטים

ב"דיילי מייל" פורסמו תמונות של מנהיג הלייבור, כמה חודשים לפני שנבחר לתפקיד ב-2015, בכנס שבו השתתפו גם אנשי חמאס, בהם כאלו שקראו לתקוף את הצי הבריטי ואחד שאמר כי הוא רוצה לבצע פיגוע התאבדות למען הפלסטינים

צילום: רויטרס

מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין אירח פעילים אסלאמסטיים קיצוניים בפרלמנט הבריטי, כמה חודשים לפני שנבחר לתפקיד - כך דיווח היום (שלישי) ה"דיילי מייל". זאת בעדות נוספת לעומק הקשרים בין קורבין לבין גורמים פלסטיניים ואסלאמיים קיצוניים, שמסעירה את המפלגה הגדולה ביותר באופוזיציה בממלכה.

לפי הדיווח, בפגישה נכחו לפחות ארבעת הגורמים הנחשבים לקיצוניים ביותר בממלכה. בתמונות שנחשפו נראה קורבין לצד דאוד עבדאללה, שחתם על מכתב שאומר כי יש לתקוף את הצי המלכותי הבריטי אם הוא יעזור במניעת הברחות כלי נשק לרצועת עזה.

עוד נראה בתמונות עזאם תמימי, שאמר בעבר כי הוא רוצה למות בפיגוע התאבדות למען הפלסטינים. עוד נכחו זהר אל-בירוואי, מקורב להנהגת חמאס שצולם לצד המנהיג אסמאעיל הנייה, וכן מוחמד סוואלה, שייצג את הארגון בביקור ברוסיה בשנה שעברה.

לקריאה נוספת בנושא
מחולל הסערות: מנהיג הלייבור בבריטניה נכח בכנס של חמאס בקטאר
"אין לי אמפתיה יותר ליהודים": חבר לייבור הושעה בשל התבטאויות אנטישמיות

מנהיג מפלגת הלייבור של בריטניה, ג'רמי קורבין, מצטרף להפגנה נגד טראמפ במרכז לונדון 13 ביולי 2018. רויטרס
קורבין בהפגנה נגד טראמפ בלונדון, בחודש שעבר/רויטרס

המפגש הזה מצטרף לשורה ארוכה של גילויים שנחשפו לאחרונה ביחס לעברו של קורבין. בין היתר, הוא תועד מחזיק בזר, שככל הנראה הונח לזכרם של מתכנני הטבח במינכן הקבורים בתוניסיה. בנוסף לכך, דווח ב"טלגרף" כי הוא השתתף בכנס של חמאס בקטאר, יחד עם בכירים בארגון.

חמאס מוגדר ארגון טרור בבריטניה, ובעבר תיאר קורבין את אנשי הארגון כ"חבריו". אחרי שנבחר לתפקידו, הוא הביע התנצלות על כך.

(עדכון ראשון 15:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully