וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לי אמפתיה יותר ליהודים": חבר לייבור הושעה בשל התבטאויות אנטישמיות

ג'ים שרידן, שהיה עד 2015 חבר פרלמנט מטעם המפלגה, תקף את הקהילה היהודית בבריטניה בשל הטענות נגד מנהיג המפלגה קורבין. "מחויבים להיאבק בכל הצורות של האנטישמיות", נמסר מהמפלגה

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

מפלגת הלייבור בבריטניה השעתה חבר פרלמנט לשעבר ברקע טענות כי הוא התבטא נגד הקהילה היהודית ברשתות החברתיות - כך דיווחו היום (שבת) כלי תקשורת בבריטניה. ג'ים שרידן, שאיבד את מושבו בפרלמנט בבחירות ב-2015, אמר בין היתר כי הוא "איבד את הכבוד והאמפתיה" לקהילה היהודית בשל המחלוקת סביב מנהיגותו של ג'רמי קורבין, שמואשם על ידי מבקריו בכך שהוא אנטישמי או שאינו נאבק די בתופעה.

"לאורך מרבית חיי הבוגרים היו לי כבוד ואמפתיה לקהילה היהודית ולסבל ההיסטורי שלה", כתב שרידן בפייסבוק. "לא עוד, בשל מה שהם ותומכי בלייר (טוני בלייר) עושים למפלגה שלי ולאזרחים הבריטים הסובלים זה זמן רב וזקוקים למפלגת לייבור רדיקלית". בלייר, לשעבר מנהיג הלייבור וראש ממשלת בריטניה, מואשם על ידי תומכי קורבין בכך שהוא מנסה לערער על מנהיגותו.

לקריאה נוספת בנושא
הסערה החדשה של קורבין: תועד עושה את סמל "האחים המוסלמים"
"טענות שקריות": נתניהו ומנהיג מפלגת הלייבור בקרב ציוצים

חבר מפלגת הלייבור ג'ים שרידן. אתר מפלגת הלייבור, אתר רשמי
מאשים את היהודים ותומכי טוני בלייר בקשירת קשר. שרידן/אתר רשמי, אתר מפלגת הלייבור

מטעם הלייבור, המפלגה הגדולה ביותר באופוזיציה, נמסר כי היא אינה מגיבה על מקרים פרטניים, אך הדגישה כי תלונות על אנטישמיות "נחקרות באופן מלא". לדברי המפלגה, "הלייבור לוקחת ברצינות רבה את כל התלונות על אנטישימיות, והיא מחויבת להיאבק בה בכל צורותיה. כל חקירה נעשית בהתאם לתקנות שלנו ואנו נוקטים את כל צעדי המשמעת ההולמים".

הליך התלונות של המפלגה הוא חשאי, ולכן אין אישור רשמי לכך ששרידן בן ה-65 אך הושעה, אך גורמים המקורבים למפלגה אימתו בפני ה"גרדיאן" כי זה אכן קרה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מנהיג הלייבור ג'רמי קורבין יוצא מביתו ב-6 באוגוסט. רויטרס
מואשם באנטישמיות. מנהיג הלייבור קורבין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully