וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח המשפחה בקולורדו: "האב חנק את האם אחרי שראה אותה הורגת את הילדות"

21.8.2018 / 12:03

בדוח של החוקרים נכתב כי כריס ווטס, המואשם ברצח אשתו ההרה ובנותיו הקטנות, סיפר כי נתקף זעם כשראה אותה חונקת אותן במיטתן אחרי שאמר לה כי הוא רוצה להתגרש. את הגופות הוא העמיס על טנדר וקבר בשדה במתחם שבו עבד

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

תושב מדינת קולורדו שבארצות הברית, המואשם ברצח אשתו ההרה ושתי בנותיו הצעירות, אמר לחוקרים אחרי מעצרו כי הוא רצח את אשתו אחרי שהיא חנקה למוות את הילדות - כך הראו מסמכים שהוגשו אתמול (שני) לבית המשפט. בהמשך היום הוא יופיע מול שופט.

כריס ווטס, שניהל ברומן עם עמיתה לעבודה, סיפר לחוקרים כי אשתו שאנן חנקה את הבנות בלה וסלסט אחרי שהוא סיפר לה כי הוא רוצה להתגרש. לפי דוח שהגיש אחד החוקרים, "בזמן שהיה בחדר השינה, הוא ראה דרך אינטרקום תינוקות המונח על השידה של שאנן, את בלה, שהכחילה, שרועה על מיטה, בזמן ששאנן נאבקה עם סלסט וחנקה אותה". בעקבות זאת, סיפר ווטס כי הוא "זעם וחנק למוות את שאנן".

עוד ידיעות מהעולם
ארה"ב: אישה שיצאה לטיול עם הכלב שלה נהרגה בתקיפת אליגטור
ארה"ב: שני איראנים הואשמו באיסוף מידע אחר מוסדות יהודיים

משפחת ווטס, קולורדו. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
הרצח הסעיר את ארה"ב. בני משפחת ווטס/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

ווטס, בן 33, הואשם בחמש עבירות רצח, בעבירה של הפסקת היריון בצורה לא חוקית ובשלוש עבירות של פגיעה בגופות. חמשת סעיפי הרצח כוללים תיאוריות משפטיות שונות, בהתאם למה שמאפשר החוק במדינת קולורדו.

הוא הוחזק במעצר ללא אפשרות לשחרור בערבות מאז שנעצר בשבוע שעבר, אחרי שבתחילה סיפר למשטרה כי אשתו ובנותיו נעדרות וכי הוא מקווה שהן ישובו. הרצח המשולש, שאירע בעיירה הקטנה פרדריק, שבה חיים רק כ-13 אלף איש, תפס את תשומת הלב בכל ארצות הברית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
משפחת ווטס, קולורדו. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
משפחת ווטס, קולורדו/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

התובעים בתיק אמרו כי גופתה של שאנן אותרה בקבר שחפר בעלה בשטח השייך לחברת הנפט שבה עבד. גופותיהן של הבנות, בנות שלוש וארבע, נמצאו במכלי נפט במתחם שבו עבד אביהן עד שנעצר. לפי הדוח, ווטס סיפר כי הוא העלה את הגופות לטנדר והסיע אותן לשדה. הוא סיפר לחוקרים היכן נמצאים השרידים.

רצח משפחה שלמה - גבר מקולורדו נאשם כי הרג את שתי בנותיו ואת אשתו - בעודה בהיריון. רויטרס
ווטס בבית משפט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully