וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אב שהתחנן שאשתו ובנותיו ישובו הביתה חשוד ברצח שלהן

17.8.2018 / 12:42

כריסטופר ווטס מקולורדו סיפר בטלוויזיה כי "הילדות הן חיי", אך בתום חיפושים שבהם נמצאו גופות הבנות ואשתו ההרה הוא הפך לחשוד המרכזי. הן אותרו בסמוך למקום עבדותו. "זו התוצאה הגרועה ביותר שיכולנו לדמיין"

אב שחשוד ברצח משפחתו במדינת קולורדו, ארה"ב. אתר רשמי
הגופות של הילדות אותרו בסמוך לזו של האם. משפחת ווטס/אתר רשמי

אב לשתי ילדות במדינת קולורדו שבארצות הברית נעצר בחשד שרצח אותן ואת אשתו ההרה - כך מסרה אתמול (חמישי) המשטרה. גופתה של אישה, ככל הנראה רעייתו של כריסטופר ווטס, בן 33, מהעיר פרדריק, נמצאה בנכס של תאגיד הנפט אנדרקו, שם לפי הדיווחים עבד ווטס.

במהלך החיפושים אחרי גופות הילדות - סלסט בת השלוש ובלה בת הארבע - נמצאו שרידי אדם, שככל הנראה שייכים להן. גופותיהן נמצאו באותו אזור שבו נמצאה הגופה של האם, שאנן, בת 34, שהייתה בשבוע ה-15 להיריונה. לפני מעצרו של ווטס ביום רביעי, הוא התחנן בריאיון לטלוויזיה לשובן של אשתו ושל הילדות, אך בהמשך הפך לחשוד.

"זו לחלוטין התוצאה הגרועה ביותר שמישהו יכול היה לדמיין", אמר ג'ון קמפר, מפקד אגף החקירות בקולורדו, במהלך מסיבת עיתונאים שבה עדכן על החקירה. גורמים רשמיים סירבו להגיב על דיווחים בתקשורת ולפיהם ווטס הודה ברצח. הרשויות אמרו כי כתב אישום נגדו יוגש עד ליום שני.

האב בריאיון לתקשורת: "בבקשה חזרו הביתה"

ווטס הופיע לזמן קצר בפני בית המשפט ונותר במעצר ללא אפשרות להשתחרר בערבות. האב, לבוש בחליפת מעצר כתומה ואזוק באזיקים, לא שוחח עם הכתבים. רשת הטלוויזיה "דנבר 7" דיווחה מבית המשפט כי התביעה סבורה שווטס רצח את משפחתו בביתם ביום שני. הוא עשוי להיות גם מואשם בשיבוש החקירה.

במהלך ריאיון שהעניק לאותה רשת ביום שלישי, הוא אמר כי הוא "נקרע מבפנים" על כך שמשפחתו נעלמה. "אני רוצה שהן יחזרו", אמר. "הילדות שלי הן חיי. החיוכים האלו הן האור של חיי. בבקשה חזרו הביתה".

(עדכון ראשון 11:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully