וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ לביטחון לאומי בממשל טראמפ נחת בישראל: "מצפה לפגוש את נתניהו"

19.8.2018 / 12:30

ג'ון בולטון, הנחשב לאוהד ישראל מובהק וידוע בעמדותיו הניציות ביחס לאיראן, צפוי להיפגש גם עם בכירים נוספים במערכת הביטחון, ולדון בין היתר על המצב בסוריה. במסעו באזור, בולטון צפוי לבקר גם באוקראינה ובז'נבה - שם יפגוש את מקביליו הרוסים

היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ון בולטון נחת היום (ראשון) בישראל לביקור בן שלושה ימים. מדובר בביקור ראשון של בולטון בישראל מאז כניסתו לתפקיד במרץ האחרון. הערב ומחר הוא צפוי להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשבמוקד הדיונים יהיו איראן, סוריה ועזה.

עם הגעתו כתב בולטון בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "מצפה לפגוש את ראש הממשלה נתניהו ובכירים אחרים ולדון עמם בחששות המשותפים לישראל ולארצות הברית ונושאים ביטחוניים אחרים".

עוד בוואלה! NEWS:
אישום נגד האם מירושלים שהתעללה בבנה: "הזריקה לו אינסולין חמש פעמים"
ניסיון חיסול לאור יום: אלמונים ירו לעבר העבריין בן כהן בתל אביב
מות החיילת במסיבה בדרום: המארגנים חששו להפסיד כסף - ולא פינו לבית החולים

טראמפ מעוניין למנות את ג'ון בולטון ליועץ לביטחון לאומי. רויטרס
ייפגש עם בכירי מערכת הביטחון. ג'ון בולטון/רויטרס

מלבד הפגישות עם נתניהו בולטון ייפגש בביקורו עם בכירי מערכת הביטחון, ראש המוסד יוסי כהן וראש המל"ל מאיר בן שבת - אשר בולטון מגיע לישראל כאורחו. בולטון נחשב לאוהד ישראל מובהק ובעל עמדות ניציות במיוחד בכל הנוגע לאיראן, למלחמה בטרור ובסוגיה הפלסטינית.

בולטון מבקר בישראל כחלק ממסע שהוא עורך באזור, במסגרתו בולטון צפוי להגיע לז'נבה על מנת לפגוש את מקביליו הרוסים בהמשך לפגישת הפסגה בין טראמפ ובין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בחודש שעבר, כאשר גם בשיחות אלה הוא אמור לדון בין היתר במצב בסוריה. בנוסף, בולטון צפוי לבקר גם באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully