וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה עתירת האם שבנה נפל מהרכב: "זה נס שהאירוע לא הסתיים באסון"

17.8.2018 / 16:11

האם פנתה לבית המשפט על מנת לבטל את פסילת רשיונה. במהלך חקירתה עלה כי בנה, שנפל מהרכב באחד מהצמתים הסואנים באשדוד, לא היה חגור וכי הורידה את מושבי הילדים שהיו ברכבה

צילום: מוקד 106

בית הדין לתעבורה באשדוד דחה אתמול (חמישי) את בקשתה של נהגת תושבת אשדוד, לבטל את פסילת רישיון הנהיגה שלה, לאחר שבנה בן השנתיים נפל מרכבה במהלך נסיעה באחד הצמתים הסואנים בעיר. "לא מצאתי שיש בטענות הנהגת כדי להוביל לקיצור הפסילה או ביטולה", אמרה השופטת דורית בונדה.

במהלך הדיון, שבו הובאה בקשתה של הנהגת וטיעוניה, טענה מנגד עו"ד נבו-אבקסיס מתביעות תעבורה לכיש כי "אסור להתפשר על הבטיחות ומדובר בתקופת צינון ראויה. כמדינה יש לנו חובה להגן על קטינים".

האירוע התרחש לפני כשבועיים, אז נסעה הנהגת בת ה-29 עם בנה בעודו לא חגור. בזמן שפנתה שמאלה בצומת אלטלנה בעיר, נפתחה דלת הנוסעים האחורית והוא נפל אל הכביש. עוברי אורח עצרו את רכבם ורצו לכיוון הילד כדי למנוע את דריסתו על ידי כלי רכב שנסעו במקום.

עוד בוואלה! NEWS:
חפש את המטמון: דברים ש"מר ביטחון" לא מספר לכם
מבחן השקט - והשאיפות של סינוואר | מאחורי הקלעים של ההסדרה

אירוע בצומת אלטלנה. בזמן נסיעת רכב, תוך כדי סיבוב בצומת, נפל ילד מתוך הרכב לכביש הסואן. מערכת וואלה! NEWS
מתוך תיעוד התקרית באשדוד/מערכת וואלה! NEWS

חקירה שנפתחה בעקבות המקרה על ידי בוחני תאונות דרכים לכיש, הביאה לאיתור הנהגת והיא נלקחה לחקירה. בהמשך, רישיונה של האם נפסל ל-60 ימים בהוראת קצין משטרה. מהחקירה עלה כי הילד לא היה חגור, וכי כמה ימים קודם לכן האם הורידה את כיסאות הילדים מהרכב ושכחה להחזיר אותם.

"ניתן לומר בוודאות, כי זהו המקרה לגביו יש לומר בפה מלא כי אך בנס לא הסתיים באסון", כתבה השופטת בונדה בסיכום הדיון. "למרבה המזל, לקטין לא נגרמו חבלות של ממש. לאור כל אלה, נחה דעתי כי בדין נפסל רישיונה של המבקשת לתקופה בת 60 יום. עוד נחה דעתי כי אין המקרה דנן מצדיק קיצור פסילה".

עוד באותו נושא

אחרי שבנה הפעוט נפל אל כביש סואן: נשלל רשיונה של תושבת אשדוד

לכתבה המלאה
אירוע בצומת אלטלנה. בזמן נסיעת רכב, תוך כדי סיבוב בצומת, נפל ילד מתוך הרכב לכביש הסואן. -, מערכת וואלה! NEWS
התקרית באשדוד/מערכת וואלה! NEWS, -

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully