וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספורטאית מסוג אחר": נועה חייט שנהרגה בחיפה הובאה למנוחות

16.8.2018 / 22:12

הלווייתה של חייט, שנהרגה אתמול בזמן שרכבה על אופניה בחיפה, נערכה בנוכחות מאות שליוו אותו בדרכה האחרונה. מאמנה האישי ספד לה: "היית ספורטאית בלי חיפופים וקיצורי דרך, רק אהבה לספורט ומסירות"

צילום:שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

נועה חייט, שנהרגה אתמול בזמן שרכבה על אופניה בדרך פרויד בחיפה, הובאה היום (חמישי) למנוחות. רבים הגיעו להלווייתה של נועה, בת 20 תושבת העיר. מאמנה האישי של נועה, אילן גולדמן, ספד לה: "היית ספורטאית מסוג אחר, אין חיפופים ואין קיצורי דרך, רק אהבה לספורט ומסירות. היית חלום של כל מאמן. איך מסבירים למי שאינו מכיר אותך כיצד נערה עוזבת את ביתה בגיל 17 ועוברת לפנימייה שכולה ספורט? הותרת חלל עצום".

גולדמן הוסיף בכאב כי "ספורטאים אף פעם לא דמיינתי, כל עתידך היה לפנייך. היית לי כבת או כאחות קטנה. אוהב. לעולם לווי אותנו בכל אשר נלך". שירה אורן, חברתה לנבחרת של נועה, סיפרה במהלך ההלוויה כי "תמיד בלטה הצניעות שלך, תמיד בלטה הרצינות שלך. רק המשכת הלאה אל הניצחון הבא".

עוד בוואלה! NEWS:
גורם ישראלי: ראש המודיעין המצרי הגיע לישראל לדון בהסדרה בעזה
בן ארבע נפל ממרפסת ונפצע קשה - בעקבות פגיעת מנוף בבניין
נפרדים מתמי: הלכה לעולמה בירושלים ההיפופוטמית המבוגרת בעולם

הלוויתה של נועה חייט שנהרגה בתאונת דרכים, חיפה, 16 באוגוסט 2018. שלומי גבאי
"לעולם תלווי אותנו בכל אשר נלך". הלווייתה של נועה, היום/שלומי גבאי

נועה הייתה בדרכה לאימון באצטדיון סמי עופר כשנפגעה מרכב בו נהגה תושבת העיר, בת 33, בעת שפנתה לשכונת רמת אשכול. הנהגת נחקרה אמש בזירת התאונה ובתחנת המשטרה, לאחר מכן שוחררה לביתה. המשטרה מוסיפה לחקור את נסיבות התאונה. ככל הנראה נועה הסתנוורה מהשמש ולא הספיקה לבלום לפני שהגיעה לצומת בו נפגעה.

אלון חייט, אביה של נועה, קיבל אתמול את הבשורה המרה וסיפר עליה כי הייתה "ילדה מדהימה שהספורט היה כל החיים שלה. שלשום אחר הצהריים הגעתי לקחת אותה לסמי עופר ולמעשה זו הייתה הפעם האחרונה שדיברנו. עד שהחניכים שלה הגיע יצא לנו לשבת ככה באוטו רבע שעה, ולדבר". הוא ציין כי המשפחה מתקשה לעכל את המקרה ואמר: "בחיים מלמדים אותנו לקבור הורים, לא ילדים. זה לא משהו שאנחנו מכירים אבל אנחנו נהיה חזקים".

הלוויתה של נועה חייט שנהרגה בתאונת דרכים, חיפה, 16 באוגוסט 2018. שלומי גבאי
"ילדה שהספורט היה כל החיים שלה". בית העלמין בחיפה, היום/שלומי גבאי

בצומת הסמוך למקום התאונה עדיין ניכרים סימניה ואף הוצב נר נשמה קטן לזכרה של נועה. חבריה של נועה נאספו בביתה החל משעות הבוקר, העלו זיכרונות וחיזקו זה את זה יחד עם המאמן גולדמן. "אלה החבר'ה הכי איכותיים שיש. האהבה של כולם לספורט מחברת אותם", סיפר המאמן.

תושבי העיר הפגינו היום בצומת בו אירעה התאונה ומחו על כך שהוא אינו מטופל מבחינה תעבורתית. תושבי רמת אשכול, בה נמצאת הצומת, טענו כי התאונה לא הפתיעה אף אחד. בדיוק לפני ארבע שנים, באותו מקום ובנסיבות דומות נפגעה קשה מאוד השייטת האולימפית ואלופת ישראל במרתון אופני הרים גיל כהן, בעת שרכבה על אופניה.

(עדכון ראשון 20:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully