וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מתמי: הלכה לעולמה בירושלים ההיפופוטמית המבוגרת בעולם

ההיפופוטמית תמי שהתגוררה בגן החיות התנ"כי בירושלים הלכה לעולמה והיא כמעט בת 60. בגילה המופלג הייתה להיפופוטם המבוגר בעולם. צוות הגן ספד לתמי שהייתה דמות מוכרת ואהובה: "להתראות למלכה של החצר האפריקאית"

צילום: שי בן עמי

עובדי גן החיות התנ"כי התעוררו לבוקר עצוב, לאחר שתמי ההיפופוטמית הלכה הלילה (חמישי) לעולמה בשנתה. תמי, שנפטרה קצת לפני יום הולדתה ה-60, הייתה ההיפופוטם המבוגר ביותר בגני החיות בכל העולם והייתה מוכרת ואהובה על עובדי ומבקרי הגן, שבו התגוררה מאז פתיחתו.

לפני כעשור התאלמנה תמי לאחר מותו של בן זוגה מתי. השניים היו בלתי נפרדים ועל כן התלבטו מאוד בגן החיות כיצד לסייע להרגשתה ולהפיג את בדידותה של תמי. צוות המטפלים בגן החליט להעביר אותה אל חצר אפריקה בגן, שם תוכל להסתובב בחופשיות לצד הקרנפים, הזברות וחיות נוספות. חששות רבים ממאבקי שליטה בחצר בעיקר עם צמד הקרנפים ליוו את מעברה של תמי, אך אלה התבדו מהר מאוד.

תמי ההיפופוטמית שהלכה לעולמה בגיל 60 - 16 אוגוסט 2018. שי בן עמי, מערכת וואלה! NEWS
תמי בימיה היפים/מערכת וואלה! NEWS, שי בן עמי

גלעד משה, מטפל במחלקת אוכלי עשב אמר כי "זה יום קשה לכולנו. תמי הייתה אישיות מיוחדת, זה ממש כמו לאבד חברה. אנחנו מתנחמים בכך שלתמי היו חיים טובים והיא נפטרה בגיל מופלג מאוד, היפופוטמים חיים בדרך כלל עד גיל 40-45. מה עוד אפשר להגיד? להתראות למלכה של החצר האפריקאית."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully