וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה בדרך לטיול וכדורגלן חובב: קורבנות קריסת הגשר באיטליה

תיעוד חדש מאזור האסון פורסם בעוד שמות 38 ההרוגים נחשפים בתקשורת המקומית. רוברטו, ארסיליה וסמואל בן השמונה היו בדרך לסרדיניה, כשכלי רכבם צנח מהגשר. אנדרה שיחק בקבוצה מקומית. סטלה נהרגה עם חברה הצעיר. "חתיכה מהלב שלנו נותרה מתחת להריסות"

צילום: CNN, עריכה: ניר חן

משפחה שהייתה בחופשה, שף מצ'ילה, תיירים מצרפת ופועלי בניין - הם חלק מהקורבנות של אסון קריסת הגשר בעיר גנואה. 38 בני אדם נספו כשגשר מורדני התמוטט, שלושה מהם ילדים. בעוד הם מובאים למנוחות פורסם היום (שישי) תיעוד חדש של הזזת המשאית שעמדה על סף התהום מאז התמוטט הגשר.

נהג המשאית סיפר לעיתון "לה רפובליקה": "הסתכלתי על הגשר שהתמוטט במראה האחורית שלי בפחד נורא, זה נס שאני חי". ניצולים נוספים שראו את רגעי האסון במו עיניהם העידו כי חלק הגשר שהתמוטט, שאורכו כמאה מטר, נראה מתפורר כאילו הוא "עשוי מקמח".

צוותי החילוץ ממשיכים לחפש ניצולים בין גושי הבטון שנותרו מהגשר שהתמוטט. היום נכנסו החיפושים לשלב חדש עם הפעלתם של כלים הנדסיים כבדים לניקוי השטח. דובר הכבאים, סטפנו זנוט, אמר כי "קשה מאוד להעריך את משך המבצע בשעה שאנחנו מקדמים בקצב איטי מאוד ובזהירות רבה".

לקריאה נוספת על האסון באיטליה
בעקבות קריסת הגשר: איטליה הכריזה מצב חירום באזור גנואה
קריסת הגשר באיטליה: הממשלה מטילה את האחריות על החברה האחראית

התהום באזור התמוטטות הגשר בגנואה שבאיטליה. AP
אזור התמוטטות הגשר, היום/AP

בין ההרוגים שזוהו עד עתה היו שלושה בני משפחה אחת - טכנאי המחשבים רוברטו רוביאנו, בן 43, אשתו ארסיליה פיצ'ינינו, בת 41, ובנם בן השמונה, סמואל. מכוניתם צנחה 45 מטר והם מתו בזירה. הם עשו את דרכם לנמל העיר, כדי להגיע לאי סרדיניה, ומכוניתם הייתה במלאה במזוודות ובצעצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully