וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קטלנית סמוך לנתב"ג: הולך רגל נדרס למוות על ידי משאית

15.8.2018 / 8:22

האיש בן ה-50 נפגע בשעה שצעד על כביש 4404 הסמוך למושב צפריה. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום מצאו את הגבר ללא רוח חיים ונאלצו לקבוע את מותו בזירת התאונה. כוחות משטרה ובוחני תאונות של אגף התנועה החלו בחקירת נסיבות האירוע

זירת התאונה סמוך לצפריה - 15 אוגוסט 2018. מד"א
זירת התאונה סמוך לצפריה, הבוקר/מד"א

הולך רגל כבן 50 נדרס למוות הבוקר (רביעי) בכביש 4404 סמוך למושב צפריה שליד נמל התעופה בן גוריון, על ידי משאית שפגעה בו. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא רוח חיים ונאלץ לקבוע את מותו בזירת האירוע. כוחות משטרה ובוחנים מאגף התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

הפרמדיקים מד"א שמוליק ומשה גלבשטיין סיפרו: "כשהגענו לזירה עם אופנועי מד"א ראינו גבר שוכב סמוך לגלגלים האחוריים של המשאית כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו. נהג המשאית שהיה נסער נבדק בשטח ולא נזקק להמשך טיפול בבית החולים".

מוקדם יותר הלילה התרחשה תאונת דרכים נוספת, במהלכה רוכב אופנוע בן 16 התנגש בעמוד בשדרות ארגמן שבאילת. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים יוספטל בעיר במצב קשה, מעורפל הכרה עם חבלה רב מערכתית.

בתאונה אחרת שהתרחשה אף היא הלילה, נפצע רוכב אופנוע בן 26. מבדיקה ראשונית עולה כי הרוכב שנסע בכביש 4 סמוך לנהריה איבד שליטה על האופנוע והתהפך עמו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב קשה לבית חולים הגליל שבנהריה עם חבלת ראש.

עוד בוואלה! NEWS:
בדרך להסדרה? מעבר כרם שלום ייפתח הבוקר, אזור הדיג יורחב
"חשבנו שזאת מכת ברק": חיפושים אחרי ניצולים בהריסות באיטליה
נסראללה מתרברב: "חיזבאללה חזק היום יותר מצה"ל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully