וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו דוגמן לואי ויטון רצח את חברו למסלול בדקירות סכין בגלל בחורה

19.8.2018 / 8:54

מצלמות האבטחה תפסו את דוגמן לואי ויטון, ג'ורג' קו, ושני חבריו רודפים אחר חברו למסלול הדוגמנות, הארי אוזוקה, בעימות שהסתיים ב-3 דקירות בגופו של אוזוקה. קו וחברו הואשמו ברצח וצפויים לרצות מאסר עולם

אתר רשמי

בדיוק כשהקריירה של שני הדוגמנים הצעירים החלה לנסוק מעלה, עימות על בחורה הסתיים באחד שנרצח בדקירות סכין ובשני שיבלה את שארית חייו מאחורי סורג ובריח. דוגמן לואי ויטון, ג'ורג' קו בן ה-24, רצח את עמיתו למסלול הדוגמנות, דוגמן GQ שגם נחשב לדוגמן השחור המפורסם ביותר בבריטניה, הארי אוזוקה בן ה-25 - והורשע השבוע בבית המשפט ברצח.

מצלמות האבטחה תפסו את הרגע שקו ושני חבריו רודפים אחרי אוזוקה כשבידו של קו סכין חשופה. קו, כך מסתמן, היה אובססיבי ליריבו והתרברב בפניו בהודעות ששכב עם חברתו, רובי קמפבל. אחרי שהעניינים ביניהם התחממו, קו ושני חבריו פגשו באוזוקה ובחברו מחוץ לביתו שבשפרדס' בוש, מערב לונדון, בינואר השנה והחלו להתעמת עמם. אחרי מרדף קצר, קו וחבריו דקרו את אוזוקה למוות 3 פעמים - בלב, בכתף ובגב. בדיון שנערך בבית המשפט נאמר שאוזוקה וחברו, עורך הקליפים אדריאן הרפר, השתמשו במוט השקולות להגנה עצמית. הרפר הצליח לחמוק מזירת הפשע, בעוד אוזוקה שילם על זה בחייו.

דוגמן רוצח דוגמן. אתר רשמי
משמאל לימין: הנרצח הארי אוזוקה, הרוצח ג'ורג' קו ורובי קמפבל - הבחורה עליה נלחמו/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קטטה המונית והאשמות בגזענות בגלל סידור גבות כושל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully