וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג שיכור ספג מכות לאחר שסירב להפסיק לקיים יחסי מין בפארק ציבורי - לעיני ילדים

13.8.2018 / 8:55

הורים מודאגים דיווחו למשטרה על זוג שמקיים יחסי מין בפארק בלידס, בו ילדים משחקים קריקט. הזוג סירב להפסיק במעשיו גם אחרי שההורים התקשרו למשטרה. כשאלה לא הגיעו למקום, אב עצבני ניגש לזוג וסטר בחוזקה לגבר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פייסבוק

למשטרת מערב יורקשייר לקח 46 דקות להגיע לפארק בלידס, אנגליה, כדי לעצור זוג שיכור אחד שניצל את שעות הצהריים בראשון שעבר לסקס מזדמן בפארק - לעיני ילדים מבולבלים וההורים מבוהלים, שמיהרו להזעיק את המשטרה. לאחר שאלה לא הופיעו גם אחרי מספר שיחות, אבא עצבני אחד החליט שנמאס לו, ניגש אל הזוג וסטר בחוזקה לגבר העירום למחצה.

בתקשורת הבריטית דווח שבני הזוג התבקשו מספר פעמים על ידי המבקרים בפארק לחדול ממעשיהם, ואחרי שעשו זאת - חזרו שוב לעניינם. ההורים טוענים שהתקשרו למשטרה חמש פעמים כדי לדווח על המקרה, אולם אלה איחרו להגיע מסיבה לא ידועה. ההורים בעיקר היו מודאגים כי ילדיהם שיחקו באזור בקריקט ונחשפו גם הם למראות החריגים.

זוג קיים יחסי מין בפארק בלידס. צילום מסך
זוג קיים יחסי מין בפארק בלידס/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כך הגיב האבא שתפס עבריין מין מציץ מתחת לחצאית של בתו

לכתבה המלאה

מי שתיעדה את המקרה ואת תגובתו של האב העצבני נשמעת מדווחת למשטרה בפעם המי יודע כמה על המקרה. המשטרה הבטיחה לאישה שהניידת ממש בדרך לשם, אולם לאבא נמאס לחכות והוא החליט לקחת את החוק לידיים, ניגש אל הזוג וסטר לגבר. התגובה שלו כנראה עוררה לבסוף את הזוג ואכן גרמה להם להפסיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully