וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס על המשטרה - והעלה באש ניידת: צעיר מנצרת עילית הואשם בהצתה

13.8.2018 / 18:34

יאניש אשורוב בן ה-22 הואשם בהצתת ניידת משטרה כנקמה על השבתת מכוניתו "שלא בצדק". לפי כתב האישום, הוא הביא בנזין מתחנת דלק והצית את הניידת שחנתה ברחוב. הוא תועד במצלמות אבטחה וברח מהמקום בתום המעשה

מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש בתחילת החודש נגד תושב נצרת עילית, בן 22, בגין הצתת ניידת משטרה בעקבות כעסו על משטרת ישראל. לפי כתב האישום, הנאשם, יאניש אשורוב, עוכב כמה פעמים בידי שוטרי תחנת נצרת עילית, ובפעמיים מהן החליטו קציני המשטרה להשבית מנהלית את מכוניתו למשך 30 ימים. הצתת הניידת התבצעה כנקמה על השבתת רכבו.

מכתב האישום עולה כי בליל ה-17 ביולי ראה הנאשם ניידת משטרה חונה באחד מרחובות נצרת עילית. בעקבות כעס רב על מה שהגדיר "עיכובים לא מוצדקים", החליט להצית את הניידת. בכתב האישום תואר כי אשורוב הלך לתחנת דלק סמוכה, מילא בנזין בבקבוק, ולאחר מכן שפך את החומר הדליק על הניידת והצית אותה. לאחר מכן, נמלט מהמקום בריצה.

לפי כתב האישום, אשורוב הסתתר במשך חמישה ימים ורק לאחר מכן הסגר את עצמו. בדיונים בבית המשפט, טענה המשטרה כי הנאשם צולם במצלמות האבטחה בתחנת הדלק ותועד ממלא חומר דליק בבקבוק. גם הצתת הניידת תועדה במצלמות האבטחה, ובהם נראית לדעת המשטרה "דמות העונה לתיאור הנאשם". כמו כן, על הבקבוק שהשליך לאחר ההצתה נמצאו טביעות אצבעותיו.

עוד בוואלה! NEWS
הכפשה מקוממת, מועמדות ראויה: הניסיון המגונה למנוע את הרמטכ"לות מיאיר גולן
התפשטות העכברת בצפון: מה התסמינים ואיך מטפלים? המדריך המלא
ועדת השחרורים: עונשו של השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב יקוצר בשליש

תושב נצרת עילית הצית ניידת משטרה, 17 ביולי 2018. צילומי אבטחה, מערכת וואלה! NEWS
הצתת הניידת בנצרת עילית/מערכת וואלה! NEWS, צילומי אבטחה

אשורוב מיוצג על ידי עורך הדין יובל זמר, שבמהלך הדיון בבקשת המשטרה להותיר אותו במעצר, טען כי מדובר בצעיר ללא כל עבר פלילי. "מדובר בבחור צעיר שישב בביתו וחווה התקף חרדה בשל אירוע קודם ואז שתה אלכוהול, דבר שאינו מורגל בו ו'הסתובב'", אמר עו"ד זמר. לדבריו, אשורוב מתחרט על המעשה ומעוניין לבקש סליחה מהשוטר המשתמש בניידת שהצית. הוא תיאר את נסיבות חייו של הצעיר, שגדל יתום מאב ו"הלך לאיבוד". בנוסף, סנגורו ביקש שיישלח לתסקיר של שירות המבחן, ולדבריו, דודו נתן לו את חסותו כך שיוכל לשהות במעצר בית.

התובע, עורך הדין עמוס דניאלי, ציין בפני בית המשפט כי הנאשם "עשה את המעשה בשוויון נפש גמור והצית ניידת משטרה שחנתה בשכונת מגורים". עוד ציין התובע כי למרות שאין לנאשם עבר פלילי, הוא שמר על זכות השתיקה "באופן מוחלט, כאחרון העבריינים. לא השיב אף על שאלות טריוויאליות, כמו כתובת מגוריו". לדבריו, רק כשאשורוב הבין כי בידי המשטרה יש סרטון שבו תועד ממלא בקבוק בנזין וכי נמצאו על הבקבוק טביעות אצבעותיו, הודה במעשה והביע עליו חרטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תושב נצרת עילית הצית ניידת משטרה, 17 ביולי 2018. צילומי אבטחה, מערכת וואלה! NEWS
הצתת הניידת בנצרת עילית/מערכת וואלה! NEWS, צילומי אבטחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully