וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס התרסק באינדונזיה: כל הנוסעים נהרגו, רק ילד בן 12 שרד

12.8.2018 / 18:07

שניי הטייסים ושבעה נוסעים נהרגו בתאונת המטוס בפפואה, שבמזרח המדינה, שנסיבותיה לא ברורות. רק הילד הצליח לצאת בחיים מהתאונה האווירית, והצבא מסר כי הוא בהכרה

חיילים פורקים ציוד באי לומבוק, אינדונזיה, אחרי רעידת האדמה, 9 באוגוסט 2018. רויטרס
חיילים פרוקים סיוע באי לומבוק, שנפגע מרעידת אדמה, בשבוע שעבר/רויטרס

נער בן 12 הצליח לשרוד התרסקות של מטוס קל במחוז פפואה שבמזרח אינדונזיה, בעוד שיתר שמונת הנוסעים מתו בתאונה שנסיבותיה עוד לא ברורות - כך מסרו היום (ראשון) צוותי החילוץ.

המטוס החד-מנועי "פילטוס PC-6 פורטר", שמופעל על ידי חברת "דימונין אייר" נעלם אתמול מהמכ"ם, 45 דקות אחרי שהמריא מטנה מרה שבאזור בוון דיגול אל אוקסיביל, הבירה האזורית של פגונונגן בינטנג, הגובל בפפואה גינאה החדשה.

מפקד הצבא המקומי, ג'ונת'ן בינסר סיניפר, אמר כי המטוס התרסק בסמוך לשדה התעופה של אוקסיביל, שבו היה אמור לנחות. לדבריו, הנער, שזוהה רק כג'ומיידי, היה השורד היחיד והוא פונה לבית חולים מקומי. הצבא מסר כי הילד היה בהכרה, אך לא מסר פרטים נוספים. במטוס היו שני טייסים ושבעה נוסעים.

תעופה היא הדרך הפרקטית היחידה להגיע לאזורים רבים במחוזות ההרריים והמיוערים פפואה ומערב פפואה, המזרחיים ביותר בארכיפלג האינדונזי, שסובל מתאונות רבות באוויר, בים וביבשה בשל צפיפות יתר ותקנות בטיחות לקויות.

(עדכון ראשון 12:15)

עוד ידיעות מהעולם
ארדואן מחפש חברים חדשים - אבל אף אחד לא ממהר להזיל עבורו דמעה
עיטור האגוז: המשטרה בגרמניה חילצה אדם שנרדף על ידי גור סנאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully