וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיטור האגוז: המשטרה בגרמניה חילצה אדם שנרדף על ידי גור סנאי

שוטרים בעיר קרלסרוהה הוזעקו על ידי אדם שלא הצליח להתחמק מהמכרסם הקטן, שככל הנראה הופרד מאמו. לאחר שהגיעו לזירה, הוא התעייף ונרדם. "זה עשוי להיות די מפחיד"

גור סנאי שרדף אחרי אדם בעיר קרלסרוהה, גרמניה, אוגוסט 2018. משטרת קרלסרוהה, מערכת וואלה! NEWS
הועבר למרכז לחיות בר. גור הסנאי תופס תנומה/מערכת וואלה! NEWS, משטרת קרלסרוהה

המשטרה בגרמניה חילצה אדם שהתקשר לבקש עזרה אחרי שלטענתו הוא נרדף על ידי גור סנאי. האירוע הביזארי התרחש בעיר קרלסרוהה ביום חמישי האחרון, כשרשויות החירום קיבלו שיחה מאדם שסיפר כי המכרסם הקטן רודף אחריו ברחוב. לפי המשטרה, הוא היה נואש מאחר שלא הצליח להתחמק מהסנאי.

השוטרים שלחו ניידת סיור כדי לחקור את המקרה ומצאו את המרדף בעיצומו. ואולם, הדרמה הסתיימה במהירות כשהסנאי, שהיה ככל הנראה מותש, נשכב לפתע ונרדם. השוטרים ריחמו על הגור, שככל הנראה הופרד מאמו וחיפש אחרי בית חדש. "זה קורה לעתים שסנאים שאיבדו את אמם מחפשים תחליף ואז ממקדים את מאמציהם באדם אחד", אמרה דוברת מטעם המשטרה, כריסטינה קרנץ.

לדבריה, הסנאים יכולים להיות "מאוד עקשנים, לא רק לרוץ מאחורי מישהו, אלא להידבק אליהם לחלוטין. זה עשוי להיות די מפחיד. הוא לא ידע מה לעשות אז הוא התקשר למשטרה. הוא בוודאי הרגיש קצת מאוים".

השוטרים בזירה החליטו לקרוא למכרסם הקטן בשם קרל-פרידריך, והעבירו אותו למרכז לחיות בר. דוברת המשטרה אמרה כי המרכז מטפל אחרי שני גורי סנאי נוספים שהגיעו מסיבות דומות, אך ללא התערבותה של המשטרה.

עוד ידיעות מהעולם
ירדן: שלושה שוטרים נהרגו בפשיטה על מסתור של מחבלים
ה-FBI חוקר: איך פתאום קם אדם וגונב מטוס מתחת לאף

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully