וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח סורי: מערכות ההגנה האוויריות פעלו נגד מטרה ממערב לדמשק

11.8.2018 / 2:09

הטלוויזיה הממלכתית במדינה דיווחה על פעילות נגד "מטרה עוינת" באזור דיר אל-עשאיר. גם בשבוע שעבר הופעלו מערכות אלה נגד מטרה עוינת ובלתי מזוהה באזור הבירה, מבלי שדווח על נזק או על נפגעים. התקיפה באה על רקע השלמת כיבוש דרום מערב סוריה בידי משטר אסד

צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

מערכות ההגנה האוויריות של סוריה פעלו הלילה (שבת) נגד "מטרה עוינת" ממערב לדמשק - כך דווח בטלוויזיה הממלכתית במדינה. על פי דיווחים התקיפה, שלא ברור בשלב זה האם גרמה לנזק או לנפגעים, התרחשה באזור דיר אל-עשאיר שבסמוך לגבול עם לבנון.

בשבוע שעבר דיווחה סוכנות הידיעות "סאנא" על תקיפה אווירית של צבא אסד באמצעות מטוסים באזור דמשק. גם במקרה זה הופעלו מערכות ההגנה האוויריות, ואלה פגעו במטרה עוינת ובלתי מזוהה. לא דווח על נפגעים או על נזק בתקרית.

עוד בוואלה! NEWS:
קיבוץ רפאים: אחרי הרקטות - התושבים שנמלטו בניסיון למצוא שקט
בלגיה שוברת שיאים: ילדים בני 9 ו-11 מתו בהמתת חסד
מטייל כבן 50 נהרג בנפילה ממצוק בגובה 30 מטרים בנחל חווה שבנגב

הפצצות בכפר סייד אל גולן, 24 ביולי 2018. ראובן קסטרו
קרבות בדרום רמת הגולן הסורית, בחודש שעבר/ראובן קסטרו

נשיא סוריה בשאר אסד השלים את השתלטותו מחדש על דרום מערב סוריה, לאחר שבע שנות מלחמה בארצו. זאת לאחר שבחודש האחרון התכתש צבא אסד עם ארגוני המורדים ועם תאים של ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש).

לפני שבוע חוסל עזיז אסבר, מדען טילים בכיר בסוריה, בפיצוץ במכוניתו במחוז חמאת. ב"ניו יורק טיימס" דווח כי ישראל היא האחראית לחיסול בשל תפקידו של אסבר כמי שהוביל יחידה סודית בשם "אגף 4", במרכז למחקרים מדעיים במסיאף. כמו כן, אסבר החזיק בגישה חופשית לארמון הנשיא ושיתף פעולה עם קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס האיראני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully