וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליח הבית הלבן למזה"ת תוקף את חמאס: נכשל בדאגה לפלסטינים

10.8.2018 / 6:40

ג'ייסון גרינבלט כתב במאמר שהתפרסם שרשת CNN כי על ישראל והפלסטינים לשלב ידיים במאבקם נגד האיום של חמאס. הוא נתן את אירועי השריפות בכרמל ב-2010 ובחיפה ב-2016, בהם השתתפו כבאים פלסטינים, כדוגמה לשיתוף פעולה טוב בין הצדדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גרינבלט בפגישתו עם נתניהו והשגריר פרידמן, בשנה שעברה/מערכת וואלה, צילום מסך

על ישראל והפלסטינים לשלב ידיים במאבק נגד האיום של חמאס - כך כתב שליח הבית הלבן למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, במאמר שהתפרסם הלילה (שישי) ברשת CNN. גרינבלט הדגיש את דבריו באמצעות הדגמה של אירועי השריפה כרמל בשנת 2010 וכן גל השריפות בחיפה בשנת 2016, שני אירועים בהם השתתפו גם כבאים פלסטיניים.

לדבריו של גרינבלט: "אלו שתי דוגמאות המספקות הצצה למה שיכול להיות יום אחד, ובכנות - מה שצריך להיות". הוא הוסיף כי "כיום, לישראלים ולפלסטינים יש הזדמנות לעבוד יחד שוב כדי לתת מענה לסכנת מוות אחרת - חמאס".

עוד בוואלה! NEWS:
פותחים את הדלת ואת הלב: יוזמות לאירוח תושבי עוטף עזה ברחבי הארץ
70 שנה אחרי שנהרג: דיסקית של לוחם אמריקני הושבה מצפון קוריאה
מתחם האימה בניו מקסיקו: "הילדים אומנו לבצע טבח בבתי ספר"

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ג'ארד קושנר, ג'ייסון גרינבלט, דיויד פרידמן ורון דרמר בלשכתו בירושלים - 22 ביוני 2018. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
לישראלים ופלסטינים יש הזדמנות לעבוד יחד. משלחת ארה"ב בישראל, בחודש יוני/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

גרינבלט סקר במאמרו את השתלטות חמאס על רצועת עזה ואת מגוון פעולות הטרור בהן נוקט הארגון - החל מירי טילים, דרך בניית מנהרות טרור ועד הפרחת בלוני תבערה שיציתו שטחים בשטח ישראל. הוא ציין כי "כוונתו של חמאס היא לגרום לכמה שיותר נזק לישראל, ובמקביל אין לו כל דאגה לגבי הנזק שהוא מסב לפלסטינים בעזה". לטענתו: "בזמן שחמאס מתמקד באלימות כלפי שכניו בישראל, הוא נכשל בניסיון לייצר תשתיות שישפרו את החיים בעזה".

"דמיינו לעצמכם אזור שבו ישראלים ופלסטינים יעבדו יחד, לא רק כדי לכבות שריפות אלא גם כדי לבנות עתיד טוב יותר לעמיהם", כתב גרינבלט. "עמיתיי ואני בצוות השלום של המזרח התיכון מונעים על ידי החזון הזה. אנו מאמינים שכבוד ושיתוף פעולה בין שני הצדדים יכול להוביל ליתרונות רבים ולחיים טובים יותר עבור כולם".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

לילדים מגיע עתיד בו עפיפונים ובלונים הם רק צעצועים

גרינבלט התייחס במאמרו גם לאחת האוכלוסיות הפגיעות בשני הצדיים וכתב כי "לילדים הישראלים והפלסטינים מגיע עתיד שבו עפיפונים ובלונים הם רק צעצועים". הוא המשיך לתקוף את הארגון כי "חמאס בחר להבעיר אש כחלק ממאמציו המתמשכים לחסרי התועלת להשמיד את ישראל ולהרחיק את מאמצי השלום. אך זו לא הדרך היחידה עבור תושבי עזה וזה לא חייב להיות העתיד שלהם".

בסוף מאמרו ציין גרינבלט כי "אנחנו מקווים שיגיע היום שבו במקום לאפשר להנהגה לייצר אש שמובילה רק למוות, הרס ואומללות, הפלסטינים בעזה יצטרפו לאחיהם בגדה המערבית ויעזרו להיאבק באש יחד עם הישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully