וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם האימה בניו מקסיקו: "הילדים אומנו לבצע טבח בבתי ספר"

התביעה חשפה בבית המשפט כי אביו של ילד ששרידיו ככל הנראה אותרו בנכס המדברי אימן חלק מ-11 הילדים להשתמש בכלי נשק. הרשויות דורשות להשאירו במעצר מאחר שהוא מהווה סכנה לציבור

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

חלק מהילדים שחולצו מהמתחם המבודד במדינת ניו מקסיקו שבארצות הברית אומנו בכלי נשק כדי לבצע מעשי טבח בבתי ספר - כך דווח הלילה (חמישי) בכלי תקשורת אמריקניים. לפי התביעה, אחד מהעצורים, סירז' ווההג', הכין חלק מ-11 הילדים, בני שנה עד 15, לקראת מסע ירי עתידי. התביעה ביקשה להשאירו במעצר ללא אפשרות להשתחרר מערבות מאחר שהוא מהווה סכנה לאותם ילדים ולציבור.

בכתב האישום הוזכר אביו של אחד הילדים, שאמר כי ווההג' "אימן את הילד להשתמש ברובה תקיפה לקראת ירי בבתי ספר". יחד עם ווההג', נעצר אדם חמוש נוסף, שזוהה כלוקאס מורטון. גם שלוש נשים שהיו במתחם נעצרו וכולם נאשמים בשורת עבירות של התעללות בילדים.

שלוש הנשים, חלקן ככל הנראה אימהות של חלק מהילדים במתחם, זוהו כג'ני לוויל וסובהנה ווההג' וחורג'ה ווההג'. לא ברור מה הקשר בין כל החמישה.

לקריאה נוספת
מתחם האימה בניו מקסיקו: המשטרה איתרה שרידי ילד

חשודים שנעצרו בפשיטה על מתחם במדינת ניו מקסיקו, שבו הוחזקו 11 ילדים בתנאים קשים. מערכת וואלה! NEWS
סירז' ווההג'/מערכת וואלה! NEWS

במתחם אותרו שרידי גופת ילד, שככל הנראה שייכים לבנו של ווההג', עבדול-ג'אני ווההג'. האב נאשם כי חטף את בנו מג'ורג'יה בדצמבר האחרון. לפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט, הוא אמר לאמו של הילד כי הוא מתכנן לעשות לו טקס לגירוש שדים, אך לפי הצו הוא סבל מבעיות רפואיות חמורות.

החיפושים אחרי הילד ואביו הובילו לפשיטה, שהחלה לאחר קבלת הודעה מסתורית מהמקום שבה נכתב: "אנחנו גוועים ברעב וצריכים מזון ומים".

המתחם הוקם על שטח שבבעלות אדם ששמו ג'ייסון בדג'ר, תושב מקומי שאמר כי הוא ביקש שוב ושוב מהרשויות לסלק את הקבוצה מהנכס שלו.

(עדכון ראשון 11:42)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מתחם מבודד בניו מקסיקו, ארה"ב, שבו נמצאו 11 ילדים בתת-תזונה, 3 באוגוסט 2018. AP
המתחם בניו מקסיקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully