וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם האימה בניו מקסיקו: המשטרה איתרה שרידי ילד

במקום שבו הוחזקו 11 ילדים בתת-תנאים נמצאו גם שרידים של ילד, שייתכן ששייכים לבנו הנעדר של אחד מהעצורים במתחם. "גילינו אותם ביום הולדתו הרביעי", אמר השריף הנרגש

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שרידי ילד אותרו במתחם המבודד במדינת ניו מקסיקו שבארצות הברית, שממנו חולצו השבוע 11 ילדים שהוחזקו בתנאים קשים - כך הודיעה הלילה (רביעי) המשטרה. המשטרה ממתינה לממצאים לזיהוי השרידים, אך לפי ההערכות הם שייכים לבנו של אחד העצורים, שהחיפושים אחריו גרמו לפשיטה מלכתחילה.

בפשיטה נעצרו סירז' ווההג', אביו של הילד בן הארבע עבדול-ג'אני ווההג', ואדם נוסף, ששמו לוקאס מורטון. שניהם נאשמים בשורת עבירות של התעללות בילדים. הילדים, בני שנה עד 15, הועברו לשירותי הרווחה. המתחם הוקם על שטח שבבעלות ג'ייסון בדג'ר, תושב מקומי שאמר כי הוא ביקש שוב ושוב מהרשויות לסלק את הקבוצה מהנכס שלו.

לקריאה נוספת
"אנחנו גוועים ברעב": 11 ילדים חולצו ממתחם במדבר בארה"ב

מתחם מבודד בניו מקסיקו, ארה"ב, שבו נמצאו 11 ילדים בתת-תזונה, 3 באוגוסט 2018. AP
הילדים גוועו ברעב. המתחם שעליו פשטה המשטרה, השבוע/AP

האב נאשם כי חטף את בנו מג'ורג'יה בדצמבר האחרון. לפי מסמכים שהוגשו לבית המשפט, הוא אמר לאמו של הילד כי הוא מתכנן לעשות לו טקס לגירוש שדים, אך לפי הצו הוא סובל מבעיות רפואיות חמורות. "גילינו את השרידים ביום הולדתו הרביעי של עבדול", אמר השריף המקומי ג'רי הוגרף, שהיה נרגש במהלך התדרוך.

עוד שלוש נשים, חלקן ככל הנראה אימהות של חלקים הילדים במתחם, נעצרו בפשיטה שהחלה לאחר קבלת הודעה מתוך המקום. הן זוהו כג'ני לוויל וסובהנה ווההג' וחורג'ה ווההג'. במקום נמצאו כלי נשק רבים. בהודעה שקיבלו הרשויות נכתב: "אנחנו גוועים ברעב וצריכים מזון ומים". לא ברור מי שלח אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חשודים שנעצרו בפשיטה על מתחם במדינת ניו מקסיקו, שבו הוחזקו 11 ילדים בתנאים קשים. מערכת וואלה! NEWS
האב/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully