וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו גוועים ברעב": 11 ילדים חולצו ממתחם במדבר בארה"ב

המשטרה פשטה על מקום מבודד בניו מקסיקו, אחרי שקיבלה הודעה על המתרחש. היא מצאה את הילדים, בני שנה עד 15, לבושים סמרטוטים, רעבים ומטונפים. "מעולם לא ראיתי דבר כזה", תיאר השריף. שני גברים חמושים ששלטו במקום נעצרו

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

11 ילדים חולצו על ידי המשטרה ממתחם מבודד במדבר במדינת ניו מקסיקו שבארצות הברית כשהם סובלים מתת-תזונה. השריף המקומי אמר כי הילדים, בני שנה עד 15, היו ללא נעליים, לבשו סמרטוטים ונראו כמו "פליטים מהעולם השלישי". חמישה מבוגרים נמצאו במתחם, כולל שני גברים שהיו חמושים היטב, שנעצרו במקום. היתר, שלוש נשים, נחקרו ושוחררו.

המשטרה פשטה על המקום אחרי שקיבלה הודעה שבה נכתב: "אנחנו גוועים ברעב", "אנחנו צריכים מזון ומים". לא ברור איך הילדים הגיעו למתחם, שבאזור אמליה. היא תיארה את המתחם כמעין קרוואן, המכוסה פלסטיק, ללא מים זורמים או חשמל. המזון היחיד שנמצא שם היו כמה תפוחי אדמה וקופסת אורז.

מתחם מבודד בניו מקסיקו, ארה"ב, שבו נמצאו 11 ילדים בתת-תזונה, 3 באוגוסט 2018. AP
המתחם בניו מקסיקו שעליו פשטה המשטרה/AP

שריף מחוז טאוס, ג'רי הוגרפה, אמר לרשת ABC כי הילדים היו רעבים, צמאים ומטונפים. "אני שוטר 30 שנה, ומעולם לא ראיתי דבר כזה. זה בלתי-ייאמן", אמר. "הם היו רזים, הצלעות שלהם היו בולטות. הם היו במצב היגייני ירוד מאוד ומפוחדים מאוד". לדבריו, נראה שהנשים והילדים "עברו שטיפת מוח והיו בפחד גדול משני הגברים שהיו בשליטה על המתקן". 11 הילדים נלקחו לשירותי רווחה מקומיים.

עוד באותו נושא

החיים בבית הזוועות בקליפורניה: ארוחה ביום, שתי מקלחות בשנה

לכתבה המלאה
מתחם מבודד בניו מקסיקו, ארה"ב, שבו נמצאו 11 ילדים בתת-תזונה, 3 באוגוסט 2018. AP
מתחם מבודד בניו מקסיקו, ארה"ב, שבו נמצאו 11 ילדים בתת-תזונה, 3 באוגוסט 2018/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully