וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקחים את הילדים בידיים - ונמלטים: תיעוד רגע הנפילה בשדרות

8.8.2018 / 21:15

מטח הרקטות שנורה מרצועת עזה תפס את תושבי שדרות בשיאו של החופש הגדול. בתיעוד שצולם בעיר נראים ההורים שיצאו לאחד הפארקים הגדולים בעיר, אוספים במהירות את ילדיהם המבוהלים ונמלטים עמם מהמקום בניסיון לאתר מרחב מוגן

צילום: ארין אדרי, עריכה: ליר שפיגלר

ההורים שניסו לשבור את שגרת הקיץ המתוחה העוברת על ילדי שדרות, נאלצו הערב (רביעי) להתמודד עם עוד מטח רקטות כבד שנורה מרצועת עזה. משפחות רבות שהגיעו לפארק הילדים בעיר כדי לצפות במופע של ערוץ "הופ" במקום, תועדו נמלטות מהמקום בזמן שקולות הנפץ הרעידו את העיר.

ראשית האירועים סמוך ל-19:30, אז שהו עשרות הורים עם ילדיהם בפארק, כדי לשבור את שגרת הקיץ המתוחה ממילא באזור. אלא שאז באמצע האירוע, האווירה השמחה נגדעה על ידי קולות מערכת ההתרעה. בתיעוד נראים ההורים אוספים תוך שניות בודדות את ילדיהם בידיהם, בעוד שהאחרונים זועקים למשמע קולות הנפץ.

לקריאה נוספת:
שישה פצועים במטח רקטות לעבר שדרות, מערכת כיפת ברזל הופעלה

ילדים מפוחדים בזמן אזעקות צבע אדום בשדרות, 8 באוגוסט 2018. ארין אדרי, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התיעוד בפארק הילדים/מערכת וואלה! NEWS, ארין אדרי

ברקע נראה המיירט ששוגר מכיפת ברזל פוגע ברקטה שנורתה. עשן רב שהיתמר על קו הרקיע העיד על נפילה באזור אחר. ההורים מצדם נמלטו מהמקום במהירות כדי למצוא מרחב מוגן.

עשרות רקטות שוגרו מרצועת עזה לשדרות, שחלקן נחתו בשש זירות נפילה שאותרו בעיר, ומרביתן נפלו בשטחים פתוחים. מצה"ל נמסר כי מערכת כיפת ברזל יירטה 11 רקטות. בעקבות הירי נפצעו שישה בני אדם, בהם גבר כבן 34 במצב קל-בינוני עם פציעות בגפיים, גבר כבן 20 במצב קל עם חבלות בגפיים ואישה במצב קל שנחבלה ברגלה בזמן ריצה למרחב המוגן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שוטרים בזירת הנפילה בשדרות, 8 באוגוסט 2018. חטיבת דובר המשטרה
כוחות הביטחון באחד הבתים שנפגע בשדרות, הערב/חטיבת דובר המשטרה

בנוסף, טופלו על ידי צוותי מד"א 13 נפגעי חרדה, שתשעה מתוכם פונו לבית החולים ברזילי, בהם שתי נשים בהיריון ונער. כתוצאה מהירי נפגע בית מגורים, וכוחות כיבוי פעלו במקום בגלל שריפה שפרצה, ודליפת שני בלוני גז שניזוקו. צה"ל הגיב לשיגור הרקטות בירי נרחב לעבר מטרות חמאס ברצועה, שלאחריהן נשמעו שוב אזעקות צבע אדום - בחוף אשקלון, במועצה האזורית אשכול ובשער הנגב.

נזק שנגרם כתוצאה מירי הרקטות לשדרות, 8 באוגוסט 2018. שי מכלוף
שדרות, הערב/שי מכלוף
בית שנפגע כתוצאה מירי הרקטות לשדרות, 8 באוגוסט 2018. יניב כליף, מערכת וואלה! NEWS
הבית שנפגע בשדרות, הערב/מערכת וואלה! NEWS, יניב כליף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully