וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 12 שנות מאסר לזוג שמכר את ילדם לפדופילים בדארקנט

בית משפט בעיר פרייבורג גזר את העונש על אימו של ילד בן תשע ועל אביו החורג, שהורשעו בהתעללות מינית בו ובמכירתו ברשת האפלה. עוד שישה אנשים מעורבים בפרשה שזעזעה את גרמניה

עיתונאים בדיון במשפטם של זוג שמכר את ילדם לפדופילים, פרייבורג, גרמניה, 7 באוגוסט 2018. אי-פי, AP
האם טענה כי שועבדה בידי בן זוגה. עיתונאים בבית המשפט, היום/AP, אי-פי

בית משפט בגרמניה גזר היום (שלישי) 12 שנות מאסר על אישה שמכרה את בנה לפדופילים בדארקנט. בית המשפט בעיר פרייבורג שבדרום המדינה הטיל עונש דומה על בן זוגה, אביו החורג של הילד. הילד היה בן תשע עם תחילת המשפט שהסעיר את המדינה בחודש יוני.

הזוג, בני 48 ו-39, התעללו מינית בילד במשך שנתיים לפחות. בני הזוג נמצאו אשמים באונס, בתקיפה מינית חמורה של ילדים, בשידול לזנות ובהפצת פורנוגרפיית ילדים. הילד מתגורר עכשיו עם הורים מאמצים. בני הזוג חייבים לשלם גם 42,500 אירו על הנזק שנגרם לילד ולילדה בת שלוש, שגם היא עברה התעללות על ידם.

במסגרת הפרשה, נשלח ביום שני לעשר שנות מאסר אזרח ספרדי אחרי שהורשע בהתעללות מינית בילד. עוד חמישה אנשים עומדים לדין כחלק מהמקרה המזעזע.

עוד ידיעות מהעולם
224 הרוגים תוך דקות: 20 שנה לפיגועים שהציגו את אל-קאעדה לעולם
טראמפ מזהיר: מי שיעשה עסקים עם איראן - לא יעשה עסקים עם ארה"ב

כלי תקשורת בגרמניה דיווחו כי רשויות הרווחה במדינת באדן-וירטמברג זכו לביקורת חריפה על כך שלא הצליחו לעצור את ההתעללות של בני הזוג. הוא כבר נלקח מהם באופן זמני על ידי עובדים סוציאליים, אך הוחזר אליהם. ב"דר שפיגל" דווח כי גורמי רווחה לא החליפו מידע על המקרה שיכול היה להוביל אותם למעשיהם של הזוג.

על פי עדותו של הפסיכיאטר הרטמוט פליינס, שצוטט על ידי שפיגל, טענתה של האם כי היא שעובדה בידי בן זוגה בעת ביצוע ההתעללות הייתה שקרית. היא לא הסבירה את מעשיה, אבל בן זוגה דיבר הרבה בבית המשפט במהלך המשפט שנמשך החודשיים.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully