וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לפארמדיק ופגע בעשרות קטינים: יחצ"ן מת"א חשוד בעבירות מין

7.8.2018 / 14:35

עידן חוגי, נכדו של עורך הדין בני נהרי, חשוד בעשרות עבירות מין בילדים בגילאי 13-16. שמונה תלונות הוגשו בחשד לתקיפה פיזית. "חוגי התחזה לפארמדיק ביקש מהנער לשבת במושב האחורי, נצמד עליו ודרש ממנו לא להסתובב לאחור", נטען במשטרה. סנגורו: "עבירות קלות"

עידו חוגי , דצמבר 2012. ראובן קסטרו
עידן חוגי, 2012/ראובן קסטרו

בית משפט השלום האריך היום (שלישי) מעצרו של עידן חוגי בן ה-24 בפעם השנייה בשישה ימים נוספים. חוגי יחצ"ן מסיבות בתל אביב ונכדו של עורך הדין בני נהרי שנפטר בחודש שעבר. יחצ"ן המסיבות חשוד בביצוע עשרות עבירות מין בקטינים בגילאי 13 עד 16, בהם ביצוע מעשים מגונים, איומים, סחיטה וניסיון למעשה סדום בכמה קטינים. "יש לנו עשרות עדויות שבהם החשוד מזדהה כפארמדיק, עובד ארקיע, שוטר ואיש ביחידה לאיתור נעדרים. הוא החזיק פנס מהבהב ברכב וכן אקדח גז כשכל זה כדי לפתות את הקטינים", סיפר חוקר המשטרה רס"ב גדי אבידן מימ"ר תל אביב.

בסף הכול הוגשו נגד החשוד שמונה תלונות במשטרה על ידי קטינים הטוענים כי תקף אותם פיזית, התלונה האחרונה הוגשה בשישי בעקבות פרסום הפרשה. המשטרה איתרה עשרות נערים נוספים שהחשוד דרש מהם לצלם סרטונים של עצמם כשהם עירומים ומבצעים מעשים מגונים. "מדובר בחשוד מאוד מתוחכם שניצל את היותו יחצ"ן מסיבות כדי להגיע לאותם קטינים", סיפר החוקר אבידן.

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל תקף בתגובה לירי בצפון הרצועה; חמאס: "שניים מאנשינו נהרגו"
טראמפ מזהיר: מי שיעשה עסקים עם איראן - לא יעשה עסקים עם ארה"ב
"זו לא בדיחה": אסף הראל יתמודד לראשות עיריית תל אביב

עידו חוגי , דצמבר 2012. ראובן קסטרו
עידן חוגי, 2012/ראובן קסטרו

בפתח הדיון כאשר אמר רס"ב אבידן כי "הפרשה החלה בתאריך ה-28 ביוני 2018 בעת שעבדתי כשוטר בכיכר רבין במהלך מסיבת אוזניות. ניגשו אליי שלושה קטינים כבני 13, הם היו מפוחדים ומבוהלים, אחד מהם פנה אלי ואמר שחייב לדבר איתי". לדבריו, "שאלתי אותו לפשר העניין והוא סיפר לי שלפני כמה רגעים נתקל באדם שאנס אותו".

רס"ב אבידן הוסיף כי "החשוד התחזה לפארמדיק ביקש מהנער לשבת במושב האחורי ולחבר לרגליו אלקטרודות, לאחר מכן עבר למושב האחורי, נצמד עליו, ודרש ממנו לא להסתובב לאחור. הנער הרגיש את המגע ואחר כך הוא הבחין כי החשוד מתלבש".

במהלך הדיון הסנגור עורך דין גיורא זילברשטיין אמר כי "הנער שחשף את הפרשה שיקר וטוען כי נאנס למרות שבפועל החשוד התחכך על גבו של הנער וביצע בו מעשה מגונה". לדבריו, "התיק הגדול של המשטרה הוא תיק קטן מאוד". זילברשטיין טען כי "מדובר לכל היותר בעבירות קלות", וביקש לשחררו למעצר בית בפיקוח אימו. השופטת עדי יעקובוביץ קבעה כי יש תשתית ראייתית המבוססת את החשד נגדו והאריכה את מעצרו שישה ימים.

עוד באותו נושא

תקף שבעה ילדים ונערים: יחצ"ן מת"א נעצר בחשד לעבירות מין

לכתבה המלאה
עידו חוגי , דצמבר 2012. ראובן קסטרו
עידן חוגי, 2012/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully