וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא בדיחה": אסף הראל יתמודד לראשות עיריית תל אביב

7.8.2018 / 13:16

התסריטאי והשחקן הודיע בסרטון שהעלה לפייסבוק שלו כי יתמודד לראשות העיר ובמידה שלא ינצח בבחירות יכהן באופוזיציה. "אנשים שואלים אותי מדוע אני רוצה להתמודד, לא בונים דירות", אמר הראל. הראל מתמודד מול רון חולדאי ואסף זמיר

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של הקומיקאי אסף הראל

התסריטאי והשחקן אסף הראל הודיע היום (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלו כי מתמודד לראשות עיריית תל אביב. בסרטון וידיאו שהעלה תחת הכותרת "שמים סוף לשמועות" אמר כי יתמודד לראשות העיר ובמידה שלא ינצח בבחירות יכהן באופוזיציית מועצת העיר. "אנשים שואלים אותי מדוע אני רוצה להתמודד, רון חולדאי הוא כזה ראש עיר מצוין, הפך את תל אביב לעיר העולם, אבל נכון שלא בונים דירות ואי אפשר ללכת על המדרכות. זה לא בדיחה - אני כאן להישאר".

הראל הוסיף כי "ואם חס וחלילה, חס וחלילה איכשהו חולדאי ייבחר שוב, אני מבטיח להישאר ולעשות אופוזיציה כמו שבחיים לא היתה לו: התנגדויות, בג"צים, מונולוגים - מה שצריך. אני אלחם על העקרונות שלנו או בתור ראש עיר, או בתור ראש האופוזיציה או בתור ראש ועד הבית".

ההודעה של הראל מגיע לאחר שהתלבט ארוכות האם לרוץ לראשות העיר או למועצת העיר. בינתיים המועמדים שרצים לראשות העיר מולו הם רון חולדאי, אסף זמיר, מיטל להבי סגניתו, יאיר צברי וציפי ברנד חברת המועצה. חברת הכנסת סתיו שפיר אשר גם היא שוקלת את התמודדותה צפויה להודיע השבוע האם היא רצה או נשארת לכהן כחברת כנסת.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ מזהיר: מי שיעשה עסקים עם איראן - לא יעשה עסקים עם ארה"ב
צה"ל תקף בתגובה לירי בצפון הרצועה; חמאס: "שניים מאנשינו נהרגו"
"הנפש של הפעוט הבא זועקת 'הצילו אותי'": מכת הטביעות בצימרים

הקומיקאי אסף הראל הודיע בפייסבוק: "שם קץ לשמועות - רץ לראשות עיריית תל אביב". אתר רשמי
אסף הראל עושה "סוף לשמועות", היום/אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיריית תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אסף הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully