וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת גולדין תוקפת: "שרים עלומי שם מדברים נגדנו"

6.8.2018 / 14:36

הוריו של קצין צה"ל שגופתו מוחזקת בידי חמאס פנו לעורכים הראשיים של כל כלי התקשורת, בבקשה לא לשתף פעולה עם טענות שרים כי המשפחה פועלת מחוץ לאינטרס הציבורי. "אם יש לשר מה להגיד, שיזדהה בשמו", אמר שמחה גולדין

צילום: אבי כהן, עריכה: ניב מעוז

(בוידאו: משפחתו של הדר גולדין במחאת 'מסדר הדר')

לאה ושמחה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין, שנהרג במבצע "צוק איתן" וגופתו מוחזקת בידי חמאס, פנו היום (שני) במכתב לעורכים הראשיים בכלי התקשורת במכתב אישי, שבו הם מבקשים לא לשתף פעולה עם תדרוכים אנונימיים מצד שרים וגורמים מדיניים וביטחוניים נגד המשפחה. משפחת גולדין פנתה לעורכים הראשיים בעקבות טענותיה על תדרוכים של שרים עלומים בתקשורת נגד המשפחה, לפיהם היא פועלת בניגוד לאינטרס הישראלי.

לדברי המשפחה, במהלך החודשים האחרונים מתפרסמים בכלי התקשורת השונים כתבות ופרשנויות הנוגדות את עמדת המשפחה. במכתב שנשלח כתבו הוריו של גולדין, "כמשפחה, אין לנו בעיה להתמודד עם הטענות ועם הביקורת נגדנו באופן ישיר, אבל ברוב המקרים מדובר בתדרוכים של שרים מכהנים בקבינט או בגורמים מדיניים או ביטחוניים בכירים שמסתתרים ולא יוצאים בגלוי".

הוריו של גולדין פנו לעורכים וביקשו, "באופן אישי שבעניין זה תפסיקו לשתף פעולה עם התדרוכים עלומי השם נגד משפחה שכולה ותדרשו מהגורמים המתדרכים להסיר את המסכה, לצאת מהבונקר ולעמוד מולנו באופן גלוי וישיר".

עוד בוואלה!NEWS:
איראן לקראת החזרת הסנקציות: ארה"ב, ישראל וסעודיה מבודדות
סגן מנהיג הלייבור לקורבין: הילחם באנטישמיות - או שנעלם בבושה
"לא יכול עוד לחלום": המוות ההמוני בבתי הכלא של משטר אסד

מסע"ת משפחת גולדין, רמת גן 25 באפריל 2018. ראובן קסטרו
"מתקפה לא ראויה נגדנו". לאה ושמחה גולדין/ראובן קסטרו

בשיחה עם וואלה! NEWS אמר הבוקר שמחה גולדין, כי "ישנה מתקפה של שרים עלומים נגד המשפחה שלנו, זה לא ראוי צריך לעצור את זה. אם יש לשר מה להגיד למשפחה שכולה, זה צריך להגיע בזיהוי שמי". גולדין אף התייחס לפרסום בערוץ עשר, לפיו שר בקבינט אמר שמשפחת גולדין לקחה את השרים בקבינט כשבויים. "שיגידו מי השר ולמה הוא מתכוון כדי שנוכל לעמוד מול הטיעונים, כי הם מופרכים, ומדביקים לנו התנהגות שמעולם לא אמרנו ועשינו", אמר שמחה.

על דבריה של זהבה שאול אתמול במסיבת העיתונאים כי נתניהו תקף אותם, ציין גולדין כי "זה היה לפני שנתיים ביוני, אחרי ההסכם הטורקי. אנחנו היינו באותו החדר והיו עוד אנשים", שיחזר. לדבריו, "רוב הדברים שזהבה ציינה היו נכונים מאוד. במשך שנתיים אנחנו משתדלים לא לשתף פעולה עם ידיעות מהסוג הזה, זה לא המוקד שעליו צריך לדבר. אנחנו משתדלים לשמור על קשר טוב עם ראש הממשלה כי הוא זה שהוציא את הדר לקרב".

משפחת גולדין ומערך מתנדבי ?מסדר הדר? במהלך אירוע מחאה מול מטה האו?ם בירושלים 1 באוגוסט 2018. מערכת וואלה! NEWS
משפחת גולדין מפגינה מול מטה האו"ם בירושלים, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS

על הפרסום לפיו שרה נתניהו תקפה את משפחת גולדין, אמר כי "זה פרסום שהתנגדנו לו במשך שנתיים, כי אנחנו לא מוכנים לשתף פעולה עם ידיעות מהסוג הזה. זה יצא אבל אני לא רוצה לשתף פעולה, זה הורס לנו את המאמץ העיקרי".

עבור משפחת גולדין, תשומת הלב מתמקדת כעת בהכנות לקראת ההסכם עם חמאס באשר להחזרת גופות החיילים הדר גולדין ואורון שאול לישראל. "בהסכם, הדר ואורון צריכים להיות חוד החנית, הם צריכים להיות לפני שאנחנו מתחילים למסור נכסים שלנו לידי האויב. זו הייתה ההתחייבות של ראש הממשלה לפני ארבע שנים, והכיוון הזה לא מתממש" ,הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully