וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: הרקע להצתת המלונית בירושלים - סכסוך עם בעלת המלון

לטענת המשטרה החשוד המרכזי, מוחמד ג'עברי עובד לשעבר במקום, פעל בשל סכסוך כספי ואישי עם בעלי המקום. ההצתה שהותירה ארבעה בני משפחה פצועים קשה ושישה פצועים נוספים, בהם שוטר

צילום:רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

המשטרה הודיעה היום (שני) על סיום חקירת ההצתה במלונית "יפו 60" בירושלים לפני כשבועיים ועל הגשת הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום, נגד שלושה חשודים. בהודעת המשטרה נמסר כי החשוד המרכזי, מוחמד ג'עברי תושב מזרח ירושלים כבן 30, פעל ממניעים אישיים לאחר שפוטר מעבודתו במקום וכן בשל סכסוך כספי עם בעלת המלון.

בהצתת המלון נפצעו באורח קשה שני בני זוג ושני ילדיהם, בני 14 ותשע שהתארחו במקום. עוד נפצעו שישה בני אדם נוספים, בהם שוטר, בדרגות שונות.

עוד ידיעות בנושא:
האם שנפגעה בהצתה משחזרת: "רונן הציל את הילדים - ונפצע אנוש"
השריפה במלונית בי-ם: שבוע לפני ההצתה, הוגשה תלונה נגד החשוד
הצתת המלונית בירושלים: חשודה נוספת נעצרה במעורבות במעשה

בניין מלון שנשרף בירושלים ב-27 ביולי 2018. נועם מושקוביץ
חוקרי משטרה במלון לאחר ההצתה, בחודש שעבר/נועם מושקוביץ

במהלך חקירתו הודה ג'עברי במיוחס לו וערך יחד עם השוטרים שחזור של האופן שבו ביצע את ההצתה. יחד עמו נעצרו יוסף קומבוז, בן 21, ועובדת נוספת לשעבר במלון בשנות ה-30 לחייה, בחשד למעורבות בהצתה.

לטענת המשטרה, השניים ידעו על אודות כוונותיו של החשוד ואף קשרו עמו קשר לביצוע העבירה. המשטרה מייחסת לקומבוז חשד בסיוע לשיבוש איתורו של ג'עברי לאחר ההצתה ולחשודה הנוספת חשד שסיפקה אמצעים לביצועה וכן סייעה בהימלטותו מהמקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מוחמד ג'עברי, חשוד בהצתת בית מלון שבו עבד בירושלים, בדיון בבית משפט השלום בעיר, 27 ביולי 2018. ניב אהרונסון
החשוד המרכזי מוחמד ג'עברי בדיון בבית משפט השלום בירושלים, בחודש שעבר/ניב אהרונסון

בדיון בהצהרת התובע אמרה השופטת מרים קסלסי כי החשודה הייתה פעילה בניסיון השיבוש וכי קומבוז אף המתין לג'עברי מחוץ למבנה כשידע בוודאות שהוא עומד להעלותו באש. נציג המשטרה הוסיף כי החשודה אף שהתה עם ג'עברי במהלך תכנון הפעולה והסבירה לו כיצד לבצע את ההצתה.

המשטרה מייחסת לכל שלושת החשודים עבירות של ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע ואי מניעת פשע. זאת, על אף שבשבוע שעבר אמרה השופטת קסלסי כי אין די ראיות להעמדה לדין בגין ניסיון רצח.

(עדכון ראשון: 11:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully