וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצתת המלונית בירושלים: חשודה נוספת נעצרה במעורבות במעשה

מעצרה עובדת המלון לשעבר כבת 30, הוארך בארבעה ימים. החשוד המרכזי בפרשה, ג'עברי, ערך שיחה טלפונית בליל התקרית בה הזכיר את האירוע, שבו משפחה שלמה, זוג הורים ושני ילדיהם - נערה בת 14 וילד בן תשע - נפגעו באורח קשה

שני חשודים נעצרו בחשד להצתת מלונית בעיר בה נפגעו קשה בני משפחה ששהו במקום/צילום: רוני כנפו וצלמי וואלה!NEWS עריכה: איתי עמרם

חוקרי המשטרה עצרו לחקירה אשה בשנות ה-30 לחייה, החשודה במעורבות בהצתת המלונית בירושלים בשבוע שעבר. מעצרה של העובדת לשעבר במלון הוארך היום (שני) בבית המשפט בארבעה ימים. האירוע התרחש בשעות הלילה של יום חמישי שעבר, אז עלה באש מלון הדירות ברחוב הנביאים. זוג הורים ושני ילדיהם - נערה בת 14 וילד בן תשע - נפגעו באורח קשה. בדיון הארכת מעצרו של חשוד אחר עלה שמה של עובדת שפוטרה וסנגורו ציין כי יש לחקור גם אותה.

מצבו של אב המשפחה ממשיך להיות קשה מאוד בעקבות שאיפת עשן והוא מאושפז בבית החולים שיבא תל השומר. חקירת גורמי הכבאות העלתה חשד כי השריפה החלה בשל הצתה. ככל שהתקדמה החקירה, עלה החשד שמאחורי המעשה עומד מוחמד ג'עברי, שפוטר מעבודתו במקום.

ריאד סוועאד, שמייצג את החשודה בהצתת המילונית, אמר כי "מדובר באם לשני ילדים ללא עבר פלילי. היא משתפת פעולה עם החוקרים ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. כבר בשלב זה, ברור כי חלקה בפרשה הוא שולי וכי לא היה לה כל חלק להצתה עצמה".

עובד מלונית דירות לשעבר בירושלים שחשוד בהצתת המבנה. ללא, מערכת וואלה
החשוד בהצתת המבנה מוחמד ג'עברי, שעבד במלונית/מערכת וואלה, ללא

מאז עצרה המשטרה חשוד נוסף בקשירת קשר לביצוע פשע. החשוד, יוסף קומבוז, בן 21 מהעיר העתיקה, חשוד בקשירת קשר וניסיון רצח ומעצרו הוארך עד ליום רביעי. סנגורו של החשוד, עורך הדין נאיל זחאלקה, ציין כי לפי גרסת לקוחו יש שני אנשים נוספים שיש לזמן ולגבות מהם עדויות, אך נציג המשטרה לא השיב אם נחקרו. בשיחת טלפון שנערכה בליל המעשה, שהייתה ממוענת לאחת משני האנשים שציין עורך הדין, עובד נוספת לשעבר במלונית שפוטרה. בשיחה בין השניים מתייחס ג'עברי למלון.

לדברי סנגורו של קומבוז, עורך הדין נאיל זחאלקה, היה לחשוד המרכזי, מוחמד ג'עברי, סכסוך כספי עם בעלי מלון הדירות. נציג המשטרה הסביר בדיון כי החשד לניסיון רצח עלה אחרי חקירתו. "הבנו שיש פה תכנון מסודר שבו מעורבים נוספים. ולכן ייחקר על ניסיון רצח". נציג המשטרה הדגיש במהלך הדיון כי עדיין נבדק החשד למניע לאומני וכן יש אינדיקציה שהמעשה בוצע על ידי יותר מאדם אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully