וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שדרס את אילון חשוד שהשתמש בטלפון - ולכן לא בלם

5.8.2018 / 19:37

במשטרה ובפרקליטות בודקים אם הנהג החשוד בדריסה, אלי בר זכאי, שלח הודעות או שוחח בטלפון בעת התאונה הקטלנית בתל אביב. חשד זה מצטרף להערכה כי נהג תחת השפעת אלכוהול. אמו של הנער אילון שלו-אמסלם שנהרג בתאונה: "נטול מוסר בסיסי של בן אנוש"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

המשטרה והפרקליטות בודקת חשד כי אלי בר זכאי, הנהג שדרס למוות את הנער אילון שלו-אמסלם בתאונה בתל אביב בסוף השבוע שעבר, השתמש בטלפון הנייד בעת התאונה, וזו הסיבה שלפי החשד לא בלם את הרכב. החשד מצטרף לעובדה כי החשוד היה תחת השפעת אלכוהול. היום (ראשון) נודע כי הפרקליט המלווה בפרשה, גיא גורן, עשוי לגבש כתב אישום באשמת הריגה נגד הנהג, שכן לעובדה זו יש משמעות מרחיקת לכת בנוגע להתרחשות התאונה.

גורמים המעורים בתיק אישרו כי החשד החדש אכן נבדק, אבל סירבו לפרט אם הנהג ניהל שיחת טלפון או שלח הודעות לחבריו. הגורמים המעורים בתיק אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי לפי האינדיקציה שיש בתיק החקירה כרגע, החשד הוא לשימוש בטלפון בעת קרות התאונה.

עוד בוואלה! NEWS:
כשהמוות מכה מתחת לאף: הצלקות של ההורים שילדיהם טבעו לנגד עיניהם
הוריו של אילון שמת בתאונה עלו לקברו: במקום לעזור הנהג המציא שקר
תמונות ראשונות: כך נראה המכשול הימי המוקם בגבול רצועת עזה

"מביע חרטה עמוקה" - החשוד בדריסתו למוות של אילון שלו-אמסלם: "ליבי עם המשפחה וההורים היקרים". ניב אהרונסון
הנהג החשוד בדריסה, היום בבית המשפט/ניב אהרונסון

הוריו של שלו-אמסלם בעלו הבוקר לקברו, בתום השבעה. אמו דקלה קראה דברי הספד מעל קברו ובהם האשימה את הנהג שפגע בו וחשוד בהריגתו כי "דהר במהירות גבוהה" ואף "הוסיף חטא על פשע, כשבמקום לצאת מהרכב ולהושיט סיוע או להזעיק עזרה מצא לנכון לדבר בטלפון ולקבל הנחיות כיצד לטשטש ראיות". לדבריה, הנהג אף "המציג דבר שקר בזוי", כשטען שהיו מים על הכביש בעת התאונה.

"ככל שהתבהרו העובדות, וההתנהגות התבררה כנטולת מוסר בסיסי של בן אנוש, לבי מתמלא בזעם", המשיכה האם. "לא רק שבלשון השתיינים הוא 'תדלק' בבית והמשיך לבילוי ודהר על אילון ודניאל במהירות גבוהה, אלא הוסיף חטא על פשע ובמקום לצאת מהרכב ולהושיט סיוע ולהזעיק עזרה או לעזור למצוא היכן העיף אותך והיכן אתה מוטל, אלא הוא מצא לנכון לדבר בטלפון ולקבל הנחיות על טשטוש ראיות".

עוד באותו נושא

הוריו של אילון שמת בתאונה עלו לקברו: במקום לעזור הנהג המציא שקר

לכתבה המלאה
אילון שלו-אמסלם, שנהרג מפגיעת כלי רכב בתל אביב, 27 ביולי 2018. באדיבות המשפחה
הנער אילון שלו-אמסלם/באדיבות המשפחה

הוריו של הנער קראו לבית המשפט למצות את הדין עם בר זכאי, למען יראו וייראו. "אני מקווה מאוד שמערכת אכיפת החוק תדע לראות לנגד עיניה את משפחת הקורבן ולחשוב על ההרתעה בענישה", הוסיפה דקלה. יחד עם זאת, הורה היום בית המשפט לשחרר את בר זכאי למעצר בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully