וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהמוות מכה מתחת לאף: הצלקות של ההורים שילדיהם טבעו לנגד עיניהם

בחודשים האחרונים נרשם מספר שיא של פעוטות וילדים שטבעו למוות - במרבית המקרים כשהם רק מטרים ספורים ממשפחותיהם. ההורים שאיבדו את היקר מכל מספרים על דקות ספורות של שאננות שהסתיימו באסון: "איך זה קרה לי מתחת לאף?"

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי שבשבוע שעבר נקבע מותם של שני תינוקות שטבעו בדלי מים ושפעוטה בת שנתיים וחצי טבעה אף היא במתחם רידינג בתל אביב - נראה שטביעות ילדים הפכו למכת מדינה. מניין הילדים שטבעו למוות עלה ל-27 מתחילת השנה, מתוך מספר שיא של 60 ילדים שטבעו במקורות מים בשמונת החודשים האחרונים. תשעה מתוכם הם הנערות והנער שנספו באסון מכינת "בני ציון", בחודש אפריל. על פי נתוני ארגון "בטרם" מדובר בעלייה של יותר מ-100% בהשוואה למקרי הטביעות אשתקד.

מפילוח מקרי המוות עולה כי מרביתם טובעים ממש "מתחת לאפם" של הוריהם. לרוב מדובר בשבריר שנייה של חוסר תשומת לב שבו הם מאבדים את היקר להם מכל. חלקם מספרים על תחושת האשמה המלווה אותם, ואילו אחרים לא מאשימים את עצמם - אך קוראים להורים לפקוח את עיניהם.

מריה שאוס גופר מתל אביב איבדה לפני שלוש שנים את בנה הבכור, עידו, בטיול משפחתי בחו"ל. המשפחה עדיין מתקשה לעכל את הטרגדיה, אך מריה הסכימה לשתף לראשונה את הצד שלה בניסיון למנוע את המקרים הבאים.

עוד בנושא:
בתוך יממה - שני תינוקות מתו לאחר שטבעו בבתיהם: "לא יכלו להציל עצמם"
פעולות החייאה בבן שנה שטבע בדלי מים בביתו בירושלים; מצבו אנוש
האב דיבר בפלאפון: ילד טבע בבריכת השחיה וניצל ברגע האחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully