וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונות בהרי האלפים: 24 נספו בהתרסקויות מטוסים קטנים בשוויץ

5.8.2018 / 14:31

מטוס וינטאייג' ממלחמת העולם השנייה של חברת JU-Air פגע בצדו המערבי של הר פיז סגנס וכל 20 הנוסעים נהרגו. החברה השעתה את הטיסות עד להודעה חדשה. בתאונה אחרת, ארבעה בני משפחה נהרגו בהתרסקות מערבה משם

זירת תאונה של מטוס קל בהרי האלפים בשוויץ, 5 באוגוסט 2018. רויטרס
זירת התרסקות המטוס של חברת JU-Air, היום/רויטרס

20 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס קטן בהרי האלפים בשוויץ. הרשויות סיפקו מעט פרטים על נוסעי מטוס JU-Air, שהתרסק אתמול בצדו המערבי של הר פיז סגנס שבקנטון גראובונדן. כלי תקשורת מקומיים ואתרי טיסה דיווחו כי לא היו ניצולים בהתרסקות המטוס, שבו היו 17 נוסעים, שני טייסים ודייל. מטוס הווינטאייג' ממלחמת העולם השנייה המריא מלוקרנו, שבגבולה הדרומי של שוויץ, אל בסיס החברה בציריך.

"קבוצת JU-Air מביעה צער עמוק וחושבת על הנוסעים, על הצוות ועל משפחות והחברים של הקורבנות", נמסר באתר החברה. החברה, שהוקמה ב-1982 ומקיימת טיסות סיור, צ'רטר וטיולים, השעתה את הטיסות עד להודעה חדשה. הריסות המטוס נמצאו באגן בגובה של 2,450 מטר מעל גובה פני הים, שמוקף בפסגות משלושה כיוונים. צוותי חילוץ ומסוקים היו בזירה.

סיבת התאונה, שהתרחשה שעות לאחר שארבעה בני משפחה נהרגו בהתרסקות מטוס קטן מערה יותר, עדיין תחת חקירה. המרחב האווירי מעל זירת התאונה נסגר על ידי רשות התעופה הפדרלית והגישה למסלולי טיולים פופולריים נחסמה.

עוד ידיעות מהעולם
מחלקים קנסות: איסור על לבישת כיסוי פנים בדנמרק נכנס לתוקף
משמרות המהפכה של איראן: התרגיל הימי במפרץ היה מוצלח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully