וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום - אקדח צעצוע: שוטרים בשבדיה הרגו צעיר עם תסמונת דאון

אריק טורל בן ה-20 נשא מתנה שקיבל ברחובות שטוקהולם, אך בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה הוזעקו שוטרים למקום. אחרי שלא ציית להוראותיהם, הם ירו בו כי "חשו מאוימים". אמו: "הוא לא היה מסוגל לפגוע בזבוב"

צעיר שבדי שנורה למוות בידי המשטרה אחרי שהחזיק באקדח צעצוע. אתר רשמי
אמר רק פעם אחת בחייו "אימא". אריק טורל/אתר רשמי

צעיר עם תסמונת דאון נורה למוות על ידי שוטרים בשבדיה בזמן נשא אקדח צעצוע. לפי המשטרה, שוטרים פתחו באש לעבר אריק טורל, בן 20, בתגובה למה שהם תיארו כ"מצב מאיים". לפי הדיווחים, נפתחה חקירה פנימית בתוך המשטרה בעקבות התקרית, שאירעה ביום חמישי בבירה שטוקהולם.

משפחתו של טורל אמרה כי הוא דווח כנעדר לאחר שעזב את הבית כמה שעות קודם לכן. אמו של הצעיר, קתרינה סודרברג, אמרה שהצעצוע היה מתנה והיא תיארה את בנה כ"איש הטוב ביותר בעולם". לדבריה, "בלתי אפשרי להבין את זה, הוא לא היה פוגע בזבוב".

עוד ידיעות מהעולם
כל כך הרבה אויבים, כל כך הרבה כבוד: סיפורה של הממשלה הכי ימנית במערב אירופה
"השקט שלפני הסערה": אנשי ה-Q המסתוריים שצצים בעצרות של טראמפ

שלושה הרוגים מפגיעת משאית במרכז שטוקהולם. רויטרס
שוטרים בזירת פיגוע בשטוקהולם, אפריל 2017/רויטרס

היא אמרה לעיתון השבדי "אקספרסן" כי אריק היה מוגבל מאוד והתקשה לדבר, ורק פעם אחת בחייו הצליחו לומר את המילה "אימא". היא תיארה את צעצוע הפלסטיק שהוא נשא בזמן הירי "כסוג של תת-מקלע". עוד אמרה האם כי בנה עזב את הבית כמה פעמים בעבר, אך הוא תמיד נמצא או הוחזר.

התקרית אירעה בסביבות השעה 04:00 באזור ואססטאן בבירה השבדית, לאחר שהמשטרה הגיבה לדיווחים על אדם שהחזיק באקדח. לפי הדיווחים, שלושה שוטרים הגיעו למקום והתקרבו לאריק לפני שהורו לו להשליך את מה שנראה כמו כלי נשק מסוכן. הוא נורה לאחר שלא ציית לשוטרים ופעל בצורה "מאיימת". אריק פונה לבית החולים, אולם הוא מת מפצעיו.

  • עוד באותו נושא:
  • שבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully