וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מחאת הלאום: "פייק ניוז" בקבוצות הווטסאפ של הליכוד

4.8.2018 / 20:56

בשעות האחרונות הופצו בקבוצות הווטסאפ של חברי הליכוד צילומי מסך המעידים על תכתובת שהתקיימה לכאורה בין פעילים במפלגת העבודה בנוגע למחאת חוק הלאום ותמיכה במובילה - תא"ל אמל אסעד. מבדיקת וואלה! NEWS עולה כי התכתובות ככל הנראה מזויפות. תלונה הוגשה במשטרה

צילום מסך מזויף שהפיץ חבר ליכוד על מפלגת העבודה ה-04 באוגוסט 2018. מערכת וואלה! NEWS
התכתובת שהופצה בקבוצות הווטסאפ/מערכת וואלה! NEWS

במהלך השעות האחרונות (שבת) הופצו בקבוצות הווטסאפ של חברי מפלגת הליכוד צילומי מסך המעידים על תכתובת שהתקיימה לכאורה בין פעילים במפלגת העבודה בנוגע למחאת חוק הלאום ותמיכה בתא"ל אמל אסעד, ממובילי מחאת הדרוזים. מבדיקת וואלה! NEWS עולה כי התכתובת ככל הנראה מזויפת וכי לא קיימים אנשים בזהויות שפורסמו בספר הבוחרים של מפלגת העבודה.

מפלגת העבודה הגישה תלונה בגין זיוף והפצת מידע שקרי במרמה נגד יואב אליאסי ("הצל"), ששיתף בעמוד הפייסבוק שלו את התכתובות המזויפות, וכן נגד פעיל הליכוד נידאל איברהים המקורב לשר איוב קרא. מהמפלגה נמסר כי "בשעות האחרונות עובד מפלגת הליכוד הפיץ תכתובת ווטסאפ המיוחסת לאנשי מפלגתנו. מדובר בתכתובת שכולה 'פייק', מאה אחוז זיוף. כל שם, אות והודעה פשוט לא אמיתיים. זה מסוג הדברים שיוצאים ממכונת השטנה בבלפור כדי לפגוע בהפגנה הערב".

עוד בוואלה! NEWS:
המחאה באיראן: מאות מפגינים תקפו בית ספר דתי באזור טהראן
ארה"ב: עובד סיוע במקלט לילדי מהגרים מואשם בתקיפה מינית
דיווח: חמאס השיב למצרים ולאו"ם - מקבלים את מתווה הרגיעה ברצועה

צילום מסך מזויף שהפיץ חבר ליכוד על מפלגת העבודה ה-04 באוגוסט 2018. מערכת וואלה! NEWS
לא קיימים אנשים בזהויות שפורסמו בספר הבוחרים/מערכת וואלה! NEWS

עוד הוסיפו כי "אנו נפעל מול רשויות החוק על מנת לחקור את מפיצי ה'פייק'. ובכל מקרה התשובה שלנו ל'פייק ניוז' של ביבי היא פשוט להפיץ את האמת ולהגיע הערב לכיכר רבין בתל אביב בשעה 20:30".

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "רוח בלפור המבוהלת מנשבת בתכתובת הווטסאפ המזויפת שמפיצים בליכוד משעות הבוקר. זו רוח שטנית, מסוכנת, שמפוררת את חוסנה של החברה שלנו וקורעת אותה לגזרים. הכל כשר בדרך לקלפי ולהיחלצות מהחקירות. נחליף אתכם".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "זה לא מפתיע שאדם שנחשף רק לאחרונה כמי שמקדיש את רוב זמנו לקמפיינים מפוברקים נגד יריביו הפוליטיים, יטעה לחשוב שגם אחרים נוהגים כמוהו. אנחנו לא יודעים לקבוע אם הפוסט המדובר מפוברק או לא. מה שבטוח זה שההודעה ותדרוכי הפאניקה של גבאי, כאילו הליכוד עומד מאחוריו, מפוברקים בהחלט".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שיתוף הפעולה בין העבודה והתנועה ימשך; לבני תכהן כיו"ר האופוזיציה בכנסת. חדשות 10
התחייבו להפוך את מגילת העצמאות לחוק יסוד. לבני וגבאי/חדשות 10

לקראת העצרת שתתקיים הערב פרסמו ראשי המחנה הציוני, אבי גבאי וציפי לבני, הודעה בה הם מתחייבים להפוך את מגילת העצמאות לחוקתה של מדינת ישראל ולחוקק את העקרונות החוקתיים שבמגילת העצמאות כחוק יסוד. "מגילת העצמאות תהיה חוק היסוד ולפיה מדינת ישראל תהיה מדינת הלאום של העם היהודי עם שוויון זכויות לכל אזרחיה ותשמור על זהותה כמדינה יהודית וגם דמוקרטית. אלה היסודות עליהם נבנתה המדינה והחברה ולא ניתן לפגוע בהם", נמסר בהודעה.

עוד נמסר כי "סביב עקרונות אלה התייצבו ראשי הציבור היהודי בישראל מכל המפלגות והזרמים ברגע של אחדות וזה המצפן שצריך להראות את הדרך גם היום. ההתעקשות של נתניהו שלא להכניס בחוק הלאום את ה'שוויון' מוכיחה שפניו לזרוע פילוג בחברה הישראלית".

יו"ר מרצ תמר זנדברג תקפה את ההסתה של הממשלה נגד הקרן החדשה וקראה להצטרף הערב להפגנה נגד חוק הלאום. זנדברג ציינה כי "לקראת ההפגנה הערב אפשר להרגיש את הלחץ של ראש הממשלה וסביבתו. כל הסתה האפשרית נשלפת נגד השמאל, הקרן והאיחוד האירופי".

באשר לתקרית שצוינה אמרה זנדברג כי "צילומי מסך מזויפים ושליחת הדרוזים לסוריה, זו בדיוק הסיבה לכל הציבור הישראלי - דרוזים, ערבים, להט"בים וכל שוחרי השוויון - לצאת ולהפגין נגד חוק הלאום, נגד ההסתה והשיסוי ובעד עקרונות מגילת העצמאות של שוויון ללא הבדל דת גזע ומין".

(עדכון ראשון: 15:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully