וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקורבת לגבאי שנחקרה בחשד להצגת מסמך מזויף - הדוברת מאי אוסי

1.8.2018 / 17:25

הותר לפרסום כי אוסי נחקרה אתמול ושוחררה בחשד שהציגה אישור צבאי מזויף, המאפשר לה להיכנס עם טלפון נייד לשיעור נהיגה מונעת. המסמך, שנשא את סמל משרד הביטחון, היה חתום כביכול בחתימת ידו של מנכ"ל משרד ואף הוצמדה לו החותמת הרשמית שלו

כנס מפלגת העבודה בתל אביב, 22 בדצמבר 2017. ניב אהרונסון
כנס מפלגת העבודה בתל אביב, 22 בדצמבר 2017/ניב אהרונסון

המקורבת ליו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, שנחקרה אתמול ושוחררה לאחר שנחשדה שהציגה אישור צבאי מזויף המאפשר לה להיכנס לכיתה בשיעור נהיגה מונעת עם מכשיר הטלפון הנייד שלה היא מאי אוסי, המשמשת כדוברת שלו - כך הותר היום (רביעי) לפרסום.

המסמך הינו דף ממכתביה של משרד הביטחון ועליו לוגו של המשרד בראש הדף. בגוף המסמך נכתב: "הרינו לאשר כי... עובדת במשרד הביטחון ובשל תפקידה עליה לשאת מכשיר טלפון נייד בכל עת". המסמך חתום כביכול בחתימת ידו של מנכ"ל משרד ואף הוצמדה לו החותמת הרשמית שלו.

עוד בוואלה! NEWS:
ברושי תובע את גבאי: "ערכת לי משפט שדה שהסתיים בלינץ'"

ח"כ איתן ברושי, חתונת יולי אדלשטיין. יוני 2016. ראובן קסטרו
התכתשות עם יו"ר המפלגה. ח"כ איתן ברושי/ראובן קסטרו

ראשית השתלשלות האירועים החלה כשאוסי נדרשה לעבור קורס נהיגה מונעת. במהלך השיעור היא הציגה למנהלי הקורס אישור צבאי שכביכול הועבר לה על ידי שלטונות צה"ל, בטענה כי היא נחוצה להיות זמינה בכל עת עם מכשיר הנייד שלה וכי היא יכולה להיכנס לשיעור עם הנייד. אלא שמנהלי הכיתה חשדו כי האישור מזויף.

המנהלים הגישו תלונה במשטרת תל אביב והיא הובאה לחקירה במשטרת לב תל אביב בפיקודו של נצ"מ שלומי שגיא. בתום החקירה היא שוחררה. אתמול נמסר מלשכתו של גבאי כי הנושא הובא לידיעתם רק אמש, וכי הוא יתברר בהקדם.

עוד באותו נושא

מקורבת לאבי גבאי נחשדה שזייפה מסמך - ונעצרה לחקירה

לכתבה המלאה

עיתוי הפרסום: כשגבאי מתכתש עם חבר מפלגתו

יו"ר העבודה, גבאי, טרוד בימים אלה בפרשיית התנהגותו הבלתי הולמת של ח"כ איתן ברושי, ממפלגתו, כלפי נשים. הפרשייה החלה עם עדותה של ח"כ איילת נחמיאס-ורבין כי במהלך סיור של המפלגה באזור עוטף עזה ברושי נגע בה באופן בלתי הולם, ומשדרשה את התנצלותו המיידית סירב לכך. בהמשך ברושי התנצל בפומבי וזו קיבלה את התנצלותו.

אולם, בעקבות מקרה זה הגיעו פניות נוספות בדבר התנהגות בלתי הולמת של ברושי כלפי נשים שעוררו המולה בקרב חברי מפלגתו שקראו לו להתפטר מתפקידו. השבוע פורסמה בערוץ 10 עדות של אישה שתיארה מקרה מלפני כ-15 שנה שבו הותקפה, לדבריה, על ידי ברושי.

פחות משעה וחצי אחרי פרסום העדות החדשה צייץ גבאי, ששוהה בחופשה פרטית בחו"ל, כי הוא משעה את ברושי מכל פעילות ודרש ממנו לפרוש מהכנסת. ברושי לעומת זאת, מכחיש את המקרה והבהיר כי אינו מתכוון להתפטר אלא להילחם על חפותו. היום כבר הוגשה תביעת דיבה בסך 300 אלף שקל נגד גבאי על שכינה אותו "עבריין מין" בציוץ בטוויטר שבו קרא לפרישתו מהכנסת, זאת לאחר שסירב לפרסם ציוץ התנצלות.

ברושי נימק את תביעתו בכך שגבאי ניצל את מעמדו כיו"ר המפלגה, לא טרח לבדוק את העובדות טרם פרסם את הדברים וייחס לו "סדרתיות של עבירות מין", על אף שמעולם לא עמד למשפט בעבירות מעין אלו. עותק של כתב התביעה שהגיש לבית משפט השלום בתל אביב עו"ד אילן בומבך, בא כוחו של ברושי, נשלח גם לביתו של גבאי. גבאי אינו חבר כנסת ולכן אינו נהנה מחסינות בפני תביעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully