וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה תפסה את בעלה הטרי בוגד בה - ונדהמה כשגילתה עם מי

2.8.2018 / 10:08

הגבר שנשוי לאשתו בת ה-24 רק שנה אחת, נתפס בוגד בה עם מישהי שיכולה להיות סבתא שלו. החוקרים שנשלחו לעקוב אחריו סיפרו שהוא מחובר לאתרי היכרויות, שם הוא מצהיר כי הוא מעוניין להכיר נשים מבוגרות ממנו

משאל רחוב: איך מתמודדים עם בגידה?/צילום: דייב שחר. עורך: אמיר קותיגרו

בסרטון - איך מתמודדים עם בגידה?

גבר נשוי בן 26 מאזור ברמינגהאם, אנגליה, נתפס על חם בוגד באשתו בת ה-24 עם קשישה בת 72. אשתו לינדזי (שם בדוי) החלה לחשוד בו לאור התנהגותו המוזרה בתקופה האחרונה, למרות שהשניים רק נישאו באושר לפני כשנה. כדי לאשש את חששותיה, פנתה לינדזי למשרד החקירות המקומי "קרקר-האריס" וביקשה מהם לעקוב אחר בעלה. הם לא ידעו כיצד לספר ללינדזי שגילו כי זה בוגד בה עם סבתא לשני ילדים וארבעה נכדים.

לינדזי סיפרה ל"ברמינגהאם לייב" שהיא עדיין מתקשה להשלים עם הבגידה. "לא יכולתי להאמין לזה. אני מאשימה את עצמי. אני מאשימה את עצמי שלא ראיתי את זה. כשראיתי מי האישה האחרת התמלאתי בערפל מוחלט של חוסר אמון. הנשים המבוגרות האלה צריכות לדעת טוב יותר". לינדזי הרגישה שינוי בהתנהגותו של בעלה שעורר אצלה את החשד, "הוא היה נראה מרוחק פתאום. הוא לא היה בסביבה", היא אמרה, "היו לנו שיחות קצרות והוא החל להיעלם לי. הוא אמר שהוא נאלץ להישאר עד מאוחר בעבודה ושהוא נאלץ לצאת לנסיעות עבודה".

גילתה שבעלה בוגד בה - עם סבתא בת 72. צילום מסך
גילתה שבעלה בוגד בה - עם סבתא בת 72/צילום מסך

עוד בנושא:

הגבר שנתפס בוגד והמציא תירוץ ממש טיפשי:

LIVELEAK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully